Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
29 okt 2009 0:11
Serieuze boel hier precies vanavond. Ik ben net terug van de wijncursus. De Italiaanse wijnen waren aan de beurt. Paar goeie tussen, maar toch nog altijd voor Franse.
29 okt 2009 0:49
Dat ligt er aan wat voor buren je hebt en op welke afstand....ben wel van het sociale...maar met wat slimmigheid kun je genoeg herrie maken zonder anderen er mee lastig te vallen(mits je niet aan 4 kanten buren hebt).
29 okt 2009 1:29
Nou ik zal het ontbijt nog maar niet klaar zetten, want dan begint er weer iemand over een stukje vershoudfolie dat ie mist. Dus.....Dick..goedemorgen..want staat er vandaag weer voor ons klaar
29 okt 2009 9:44
Een hele goede morgen,
Gisteren met een stel Duitse collega's wezen eten (in een restaurant waar gerookt mocht worden ). Wel lekker eten maar gezellig tafelen kunnen die Duitsers niet. Bij het openslaan van het menu gelijk doorbladeren naar het gegrillde vlees, de grootste biefstuk bestellen en als die voor je staan kijken in welke tijd die naar binnen kan worden gewerkt.
Ben zelf meer van voorgerechtje, wijntje, hoofdgerecht+wijntje, even uitbuiken om ruimte te maken voor een toetje of kaasplankje en dan een koffie met likeur. En dat allemaal gezellig langzaam en veel kletsen.
Al met al wel een gezellige avond gehad, maar ik had het me wel anders voorgesteld.
29 okt 2009 10:05
Goedemorgen...heerlijk, kind studiedag, dus alles op het gemakkie. Dank Dick,ziet er weer goed uit Doe wat je niet laten kunt...ik doe lekker niets vandaag
29 okt 2009 10:07
Morge Maukers,
Het lijkt wel of ik ben doorgezakt , wat een duffe kop zeg Neem maar vast een bakkie, misschien knap ik wat op Paere wat ziet het ontbijt er weer super uit. Vandaag maar wat later begonnen, moet kunnen
29 okt 2009 17:40
Hee....'k weet niet of je ooit in een brandend huis hebt gestaan waar je niet uit kan komen, nou ik kan je vertellen dat daar echt niets lolligs aan is. Dat kost wel een paar tropenjaren voordat je dat allemaal weer op een rijtje hebt en vrolijk verder kunt..naast een kleine selectie aan spullen die je altijd zal blijven missen. Niets is onvervangbaar, maar sommige dingen zijn gewoon dierbaar.