Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Spa Francorchamps dicht? - teken de petitie!

27 okt 2009 23:40

getekend! :thumleft:

28 okt 2009 0:05

Volgens mij is het al weer klaar, zag vanmiddag dat alle evenementen weer gewoon door gaan, tekenen heeft geholpen :?: :D

http://www.autosportweb.nl/lees.php?id=3922

28 okt 2009 0:14

Volgens mij heb je dan slecht gelezen, want dat bericht dateert van 24-9-2009 en is dus oud nieuws .... waarom het daar staat is mij ook een raadsel ...

Groet, Frank

28 okt 2009 0:28

Frank, had vanmiddag gehoord dat er bepaalde evenementen door gaan, maar hier dan het laatste nieuws, nu weet ik het ook even niet meer :?
Voor de zekerheid ook maar even getekend :wink:
http://www.autosportweb.nl/lees.php?id=4372

29 okt 2009 17:34

19863, d'r kan nog meer bij....

31 okt 2009 18:35

Dat onzinnige gereutel moet g&*(%^&$%& een keer stoppen.

Eerst op Assen alles zachter, nu Spa sluiten. DIE MENSEN DIE DAAR LAST VAN HEBBEN MOETEN DAAR GEWOON NIET GAAN WONEN!!!! HET CIRCUIT LIGT ER AL HEEL ERG LANG!!! EEN SNELWEG a la A1 LIJK MIJ AL VEEL SLECHTER VOOR HET MILIEU, GA DIE MAAR EERST PROBEREN TE SLUITENprobeer het maar!!

Het mooie van circuits is juist dat je je een keer volledig kan en mag uitleven met alle herrie die daarbij hoort. Vroeger kon dit op de openbare weg, tegenwoordig doet iedereen dit al netjes(vaak :popcorn: ) op het circuit.

Je weet waar je gaat wonen als je naast een circuit gaat wonen.
Ik eet al biologisch, ik koop al vaak verantwoord, etc. dit ga ik mooi niet opgeven...

05 nov 2009 11:25

30509. Volgens mij missen we nog een paar PF-ers.
Voor de mensen die bang voor spam zijn: heb nog geen enkele email of wat dan ook van ontvangen.
Internet is behoorlijk internationaal dus als doe 30 duizend (wereld of eurpa wijd) zijn niet nog echt overtuigend t.o.v. paar 100 of duizend eikels die daar in de buurt wonen.
Plaats een reactie