Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Ook op zoek

30 sep 2009 12:59

ik bedoel; nu genieten, je leeft maar één keer. En niemand weet wat er morgen gebeurt (behalve dat hier wel weer een hoop onzin gepost zal worden :twisted: )

30 sep 2009 15:35

996.....met nw motor........ 8)

30 sep 2009 15:40

Ik zou luisteren naar de wijze woorden van Horn. Er is altijd wel een excuus om NIET een Porsche te kopen. Nu en over 7 jaar. Je probeert waarschijnlijk voor jezelf de dure aankoop en onderhoudskosten te verantwoorden. Gewoon doen, genieten en maar zien wat er op je afkomt :-)

30 sep 2009 16:23

+1. Gewoon die 996 doen! Leef NU, morgen kan het te laat zijn! Teveel voorbeelden van mensen die te vroeg wegvallen...

30 sep 2009 16:34

Tja, daar hebben jullie ook gelijk in. Maar een fatsoenlijke 996, daar heb ik zoals gast al zei op dit moment de oewang ( ben indo he, geen surinamer :wink: ) niet voor. Een boxster zou ik aan kunnen schaffen,( met degelijke garantie :?: ) maar.............dan had ik nooooooooiiiiiiiiiiitttttttt in een 996 moeten gaan rijden. Ik ben nu dus verpest :mrgreen: 8)

Bovendien, ik wil em dan wel voor woon/werk gaan gebruiken, waarschijnlijk ga je er toch in je vrije tijd mee toeren en dan is het wel zo fijn als de kids ( waarvan er nu nog 1 in de buik zit :lol: ) meekunnen.

o ja, en dat het leven zo over kan zijn dat weet ik. In mijn professie zie je dat vaak voorbij komen

30 sep 2009 16:52

Is een 964 écht geen optie? Ik rij zelf ongeveer 12000 km per jaar en vind deze auto's best geschikt voor alledag. Je hebt ze zelfs mét cupholders, als je dat wilt. Ik zou ook geen 7 jaar willen wachten op een Porsche.

30 sep 2009 17:09

katjang schreef:o ja, en dat het leven zo over kan zijn dat weet ik. In mijn professie zie je dat vaak voorbij komen

je bent toch geen...Afbeelding....... :mrgreen:

30 sep 2009 17:24

Mooie Colts :thumleft:

30 sep 2009 20:50

@bully: hoe kom jij aan mijn pasfoto die op mijn visitekaartje staat :? :mrgreen:

@ewout: tja, een 964? Laat ik vooropstellen dat ik er nog nooit zelf in 1 gereden heb, dus daar kan ik geen uitspraak over doen. Qua exterieur vind ik de 964 een prachtige wagen, alleen het interieur........dat is in mijn ogen te sober. Ik prefereer veel knopjes en verlichting in de auto, een beetje a la KITT :mrgreen: ( :scratch: misschien toch iets teveel knight rider gekeken vroeger :lol: ). Nou ja, KITT is misschien wat overdreven; Maar ik heb ooit een Allroad ( Audi) gehad met navi plus en met zo'n kerstboomverlichting kan ik echt mijn lol op.

30 sep 2009 21:14

gast schreef:pas nou op, straks gaan ze de 996 weer een kits bling bling bak noemen op dit forum :mrgreen:

... te laat :evil:

:mrgreen:

05 nov 2009 16:52

hoe'st met de zoektocht eigenlijk?

05 nov 2009 16:58

Rustig aan... :lol:

05 nov 2009 20:06

Volgens mij niets :brilsmurf: <- slaapsmurf
Plaats een reactie