Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Een brutale vraag..

16 nov 2009 14:37

barolo schreef:Die hoepeljurken zijn helemaal uit de tijd. Zo zien de nieuwe trouwjurken eruit...
Afbeelding

Had mezelf beloofd nooit meer te gaan trouwen , TREK letter en figuurlijk mn woorden terug

:res:

16 nov 2009 15:30

Je vrouw leest zeker niet mee hier :mrgreen: :wink:

16 nov 2009 15:31

ja zeggen en dan snel :drive: (doe dan toch maar een Panamera... :wink: )

16 nov 2009 15:32

arenarood schreef:Je vrouw leest zeker niet mee hier :mrgreen: :wink:

je moest eens weten hoeveel vrouwen er hier (nog) mee lezen... :mrgreen:

16 nov 2009 15:52

Manuela schreef:Uhhm.. Ik denk dat het niet veel uit maakt wat voor type het is voor hem..

Ik heb geen idee of het comfortabel zit, ik ben er niet zo in thuis ;)

Hey Manuela,

Alvast gefeliciteerd :D
Als je toekomstige man echt zo Porsche-gek is zou ik toch adviseren een auto te huren. Neem aan dat jullie ook wel foto's gemaakt willen hebben met de P?
Ook achterin in een P, met een (grote) trouwjurk lijkt mij niet echt bevordelijk voor je jurk en je kapsel.
Aangezien het nog een paar maanden duurt voor de grote dag, heb je nog even tijd om site af te speuren voor de perfecte wagen!

Succes :)

16 nov 2009 17:07

Grappig, iedereen gaat er vanuit dat de dame in kwestie achterin zit. Ik zou zeggen: dame met jurk voorin, man met pak achterin. Maar nog steeds is mijn advies ook: huren zo'n Boxster! 8)

16 nov 2009 17:33

En zo'n jurk. :idea:

16 nov 2009 17:38

Zo'n jurk past niet elke vrouw :^:

16 nov 2009 18:55

Mooi ding.... :mrgreen: Die jurk.... zo 1 had die van mij niet afgelopen augustus :evil:

16 nov 2009 19:05

Beste Manuela... ik denk dat je vriend niet bedoelt dat ie achterin een Porsche naar het gemeentehuis wil :roll: Dus als er op jullie dag een Porsche voor komt rijden zal ie zwaar teleurgesteld zijn als ie achterin moet gaan zitten (lijkt mij zomaar) :wink: Gewoon zo'n ding huren, trouwen kost sowieso geld dus dan is een dagje Porsche sturen een druppel op de gloeiende plaat. Misschien zou je bij een Porsche-dealer kunnen proberen om een demo mee te krijgen... :?:

16 nov 2009 19:11

Ik zou Yashmina even een PB-tje sturen. Ze heeft een gele boxster

16 nov 2009 21:04

MS964 schreef:Grappig (...) Ik zou zeggen: dame met jurk voorin, man met pak achterin. Maar nog steeds is mijn advies ook: huren zo'n Boxster! 8)

Inderdaad grappig! :lol:

16 nov 2009 21:07

En wil je niet huren dan kun je er uiteraard ook 1 kopen... heb ik ook gedaan :mrgreen: de trouwauto gewoon kopen zit je ook niet met het probleem met ophalen en terug brengen en geen gezeur over extra km's die gemaakt zijn :ba: :ba:

16 nov 2009 21:17

Jongens, dit is toch vragen om ongelukken.
De vriend van Manuela heeft misschien nog nooit in een Porsche gereden.
Dadelijk raakt 'tie zo verward,
en rijdt opeens te hard.
Beter dat ze gewoon een auto met chauffeur huren.
:wink:

16 nov 2009 23:05

Een vriend van mij had ook z'n droomauto gehuurd op de huwelijksdag, met een waakhond erbij. Hij helemaal weg van die auto en tegen iedereen aanpraten hoe geweldig hij het vond........................................en toen kwam die ietwat geirriteerde opmerking van zijn aanstaande: "Ga je nu met die rotwagen trouwen of met mij!!! :twisted:

Mijn advies: Huur nooit je droomauto op je bruiloft, maar doe dat in de week erna, ga picknicken en maak er samen een mooie rit van!

20 nov 2009 19:03

:thumleft: Dat is denk ik een goed :idea: . Kan je lekker de hele dag toeren. :drive:

20 nov 2009 19:42

gewoon niet trouwen en alleen die auto huren. scheelt een hoop poen en later een hoop gezeur...

groet,

de ervaringsdeskundige (getrouwd in een geleende Karmann Ghia cabrio) :mrgreen:

24 nov 2009 0:32

Zelfs vóórin is een Porsche al niet al te groot / hoog ...

Afbeelding

24 nov 2009 1:10

blijft ook wat dubieus, dat bruiloftsautohuurgebeuren. vinikdan.

24 nov 2009 1:30

horn schreef:gewoon niet trouwen en alleen die auto huren. scheelt een hoop poen en later een hoop gezeur...

Als je niet trouwt ,hoef je niet te huren

Je kan hem dan gewoon kopen. Heb ik ook gedaan (ik heb het niet zo met trouwen)

24 nov 2009 1:32

Roel 964 C2 schreef:Zelfs vóórin is een Porsche al niet al te groot / hoog ...

Afbeelding

Nou, als dit je eige P is, en niet gehuurd, zoals hier aan de orde is, dan feliciteer ik je van harte. Wat een peeerrrachtige combinatie van buiten- en binnenkleuren.

Verder: Is er niemand die een stretched P 911 in zijn bezit heeft? Beetje triest.

24 nov 2009 1:39

Peeerrrachtige? Je hebt het toch niet over de vorm van de dame in kwestie he? :scratch: Zou nl. onterecht zijn. :wink:

24 nov 2009 1:44

wolf schreef:blijft ook wat dubieus, dat bruiloftsautohuurgebeuren. vinikdan.

vinikook, dus speciaal voor u :wink:

24 nov 2009 10:48

Roel 964 C2 schreef:Afbeelding

Hé, Roel & Madeleine GEFELICITEERD!

Afbeelding :lol:

24 nov 2009 10:51

+ 1
Plaats een reactie