Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even ons bedrijf voorstellen inclusief wagenpark....

20 nov 2009 0:29

Als ik met de 911 op weg ben en ik kom een klant tegen op de baan, kruip ik gewoon onder mijn stoel :oops:
Zo een filmpje maken moet je durven :thumleft: Ik hoop dat ze er geen slechte gevolgen aan overhouden. Niet alle mensen staan er open voor. :salut:

20 nov 2009 1:16

PEF schreef:Als ik met de 911 op weg ben en ik kom een klant tegen op de baan, kruip ik gewoon onder mijn stoel :oops:

+1 Moest wegens omstandigheden met een leen-KJN naar een zakelijke relatie. Ver weg geparkeerd... :oops:

20 nov 2009 8:47

25 Jaar geleden nam ik de zaak over van Pa en Oom en bezat al een blauwe 911 :oops:
Was toen toch wel wat anders, waren gewoon minder Porsche's in het wild :lol:
"Laat die auto maar thuis staan", wat moeten de klanten wel niet denken :!:
Is gelukkig nu wel veranderd, heb zelfs een collega verhuurder (in Utrecht) die met een Rols aan komt :drive:

20 nov 2009 9:11

Dit gedrag heb ik nog nooit begrepen, maar ben ook maar een Zeeuw vlaming
Heb ik mij nooit iets van aangetrokken, Porsche stond gewoon voor de kapsalon en meeste wisten ook dat ik daarvoor zo'n 6 Engelse klassiekers had.

Nu ligt dat anders als ik klanten ga bezoeken, rijden meestal in hetzelfde als ik,maar dan wat slechter. :mrgreen: :wink:

20 nov 2009 10:14

die discussie is al eerder hier gevoerd. svp daar verder en niet hier. mijn klanten vinden het leuk dat ik in zo'n oud gebakkie rij. met een KJN zou ik me eerder schamen bij mijn vrienden dan bij mijn klanten :^:

20 nov 2009 18:13

Zelf dacht ik Droste als ex mugje

je bent wel erg lang uit haarlem
er staan nu allemaal woningen/appartementen

cioa

20 nov 2009 19:19

On topic: als altijd met klasse en zelfkennis gemaakte promo, top! 8)
Plaats een reactie