24 nov 2009 0:02
 )
) 
 24 nov 2009 0:08
24 nov 2009 0:14
Ik ben 3kg lichter dan een maand geleden! Scheelt enorm in de acceleratiedynamic schreef:
Wat ik mij afvraag: wat scheelt die 10 kilo in termen van PK's/ acceleratie??
 
   
   
			
		24 nov 2009 0:19
24 nov 2009 0:39
dynamic schreef:En heeft deze reductie in de toch al veel lichtere voorkant van een 911 invloed op de wegligging??
 
  
  
			
		24 nov 2009 0:51
... bedenk je eens dat die accu (bij jouw 993) aan de linker-voorkant zit - en dit rechts niet gecompenseerd wordt
 
  
			
		24 nov 2009 8:05
Ik ben 3kg lichter dan een maand geleden! Scheelt enorm in de acceleratie
 Heeft dat met "de autobahn" te maken
 Heeft dat met "de autobahn" te maken  
 24 nov 2009 9:15
24 nov 2009 9:40
 als ik dit uithou tot de Spa Porsche Days kan ik GT3's aftroeven
  als ik dit uithou tot de Spa Porsche Days kan ik GT3's aftroeven   
			
		24 nov 2009 10:32
Olaf schreef:... van de GT3RS weet ik dat'ie in het midden, tegen het schutbord aan, zit -
24 nov 2009 11:34
 
  
			
		30 nov 2009 23:16
dynamic schreef:Wordt vanaf januari af fabriek leverbaar voor de 911 GT3, 911 GT 3 RS en Boxster Spyder. Komt ook in de tequipment lijst te staan.
Overigens zit er bewakings/regel elektronica in de accu ingebouwd.
