Inderdaad een van de meest waanzinnige wegen van Europa. Wel 1500 km rijden van hier maar dan heb je ook ruim 90 km plezier. Kan alleen uit ervaring zeggen dat je grote kans loopt zonder auto terug te komen, en zal moeten zorgen dat je veiligheid geborgd is. Struikroverij is daar nog een echt beroep
Je maakt me blij met niets. Die uitzending was van vorige week die heb ik wel gezien. Was wel een leuke uitzending.
The Porsche Boxster Spider. A car with tent.
Die uitzending van vorige week is wel 3 x herhaald op de BBC, eerst op BBC 2 daarna nog op BBC3 Zal met een beetje mazzel voor je deze week niet anders zijn, check bbc website voor uitzend schema. Kijkt toch beter dan jijbuis
Je maakt me blij met niets. Die uitzending was van vorige week die heb ik wel gezien. Was wel een leuke uitzending.
Het duurt een paar dagen eer het erop staat. Ik zal die van zondag eens in de gaten houden en die er dan ook opzetten. Ik had hem nog niet gezien en vond het wel de moeite. Ennuh het laatste land waar je met je P naar toe zou moeten gaan is Roemenie......
Nog leuker zijn de filmpjes 'the making of'. Dan blijkt dat tijdens die opnames niet harder dan zo'n 60 wordt gereden en de drifts door ervaren drifters worden gemaakt. Maar goed, het geeft wel weer aan hoe verschrikkelijk goed Top Gear geproduceerd en gemonteerd wordt. Het eindresultaat is en blijft Top
Verdorie, wou nu eens op mijn gemak naar top gear kijken. Filmpjes zijn al weg Ik versta dat niet, miljoenen mensen kunnen het opslaan tijdens uitzending op dvd, harde schijf of video en op youtube is het verboden. Toch niet logisch ?