Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: porsche bra

28 nov 2009 12:20

transparant wrap word op wit na een half jaar geel :cry:

28 nov 2009 12:34

... do a white wrap :wink:

28 nov 2009 13:37

chin lip één keer opnieuw zwart spuiten met zwarte grondlak... :idea:

28 nov 2009 14:22

spuiten ,binnen zetten en nooit meer mee rijden :scratch:

28 nov 2009 16:12

horn schreef:chin lip één keer opnieuw zwart spuiten met zwarte grondlak... :idea:

ik denk dattie met mijn poets fanatiekte wel 30 laklagen heeft en nog wordtie door steenslag wit :cry:

die wrap is in mijn optiek niks waard steentjes ketsen daar met paar honderd km pu gewoon doorheen!

en een wrap moeje eten das veel lkkrdr :mrgreen:

gewoon een bra als ik d,r een ken vinden, heb neimand hier zo,n hip ding dan?

28 nov 2009 16:38

Ach ja. Auto is een jaar of 17 dus dan is het niet gek dat je aan de BH moet toch :res:

28 nov 2009 16:55

wie geht es wie steht es :mrgreen:

28 nov 2009 16:56

Is dit iets? voel model en merk in.
http://www.colgancustom.com/shop_vmake.php

Als je colgan giggled mss vind je een NL leverancier

28 nov 2009 17:02

thnx

28 nov 2009 17:23

drknauf schreef:en een wrap moeje eten das veel lkkrdr :mrgreen:

gewoon een bra als ik d,r een ken vinden, heb neimand hier zo,n hip ding dan?

:lol:

Nu ik er over na denk is het inderdaad wel iets voor jou Mike, je rijdt nl best vaak lange stukken naar die Int. meetings dus... en daar aangekomen lekker topless.

Goed plan :thumleft:

28 nov 2009 17:44

dat bedoelt ik ook ja :cheers: en dan lkkr topless 8)

28 nov 2009 19:03

Moet je niet doen man...zo'n lelijk ding op de neus. Dan maar een paar kleine puntjes hoor.

28 nov 2009 19:07

Als je zo'n stuk rijdt maakt het toch niks uit als je zo'n lillijk ding voorop je snuit hebt? Ik vind het wel een slim plan! Scheelt een hoop steenslag en op de plaats van bestemming haal je het er gewoon af. En poetsen maar! :lol:

28 nov 2009 19:08

Hebbie een push-up nodig Mike of een met kwastjes?? Zal morgen in Essen ook eens kijken.

28 nov 2009 20:34

horn schreef:Als je zo'n stuk rijdt maakt het toch niks uit als je zo'n lillijk ding voorop je snuit hebt? Ik vind het wel een slim plan! Scheelt een hoop steenslag en op de plaats van bestemming haal je het er gewoon af

..... als je vervolgens niet het circuit op gaat uiteraard. :mrgreen:

Als je zo'n ding monteert zou ik ook de ruiten laten blinderen ;)

28 nov 2009 20:59

F*ckederdef*ck, wat een goede tip van mij zeg. GBP 120, zéker tegen de koers van nu :shock:

http://www.autobra.co.uk/shop/index.php/cPath/211_214

Afbeelding

Re: porsche bra - 964 -

28 nov 2009 22:14

Hee mike is zo,n 3m anti steenslag coating niets voor jouw deze is transparant en ziet er toch wel iets beter uit als een wonder bra :mrgreen:
Ik weet trouwens dat NEWT deze op zijn zwarte cayman s heeft zeer netjes permanente bescherming en zeer sterk geen steenslag meer mail newt anders even naar zijn gebruiks ervaringen :idea:

28 nov 2009 22:22

is wel iets voor de latexliefhebbers onders ons, kom op knauf dit ga je toch niet menen? :scratch: :scratch:
rijden met zo,n bra is als sex met een condoom,is net ff minder lekker. jij en je auto kennen elkaar toch al langer, is toch wel veilig?

28 nov 2009 23:32

en een feestneus :idea:

29 nov 2009 10:49

drknauf schreef:transparant wrap word op wit na een half jaar geel :cry:

Daarom gaf ik aan dat er een speciale transparante folie voor is die UV bestendig is. Ik ken een aantal auto's die dat er nu een jaar of twee op hebben zitten en die zien er nog steeds prima uit zonder vergeling.

29 nov 2009 11:05

folie is veel minder steenslagbestendig dan zo'n sm-masker :wink:
heb de mijne in Avery folie gefolied gehad en toch echt wel een paar steenslagsporen uit die tijd. dwars door de folie heen. Nou moet ik wel toegeven dat één van die steenslagsporen op een plaats zat waar de bra niet had gezeten.

29 nov 2009 11:53

Persoonlijk vind ik zo'n sm-masker :sick:
Folie kost ook geld. Je kunt eens in de zoveel jaar het kofferbakdeksel laten spuiten als je je erg stoort aan de steenslag. Ik zou me niet zo druk maken om wat steenslag. Hoort er bij. Gewoon rijden met dat ding.

29 nov 2009 11:57

+ 1

29 nov 2009 11:58

De bedrijf in de link ik erder in dit post heb geplaatst geeft 4 jaar garantie tegen steenslaag en verkleuring :idea: allen geldig voor origineel fabriek lak

iets gevonden Mike :?:

Afbeelding

29 nov 2009 22:07

Ewout schreef:. Ik zou me niet zo druk maken om wat steenslag.

gij rijd dan ook niet minimaal 25dkm per jaar net als ik , weetje wel hoeveel steenslag dat is :shock:
wat ik in 4 jaar wegrijd hebben sommige porsches nog niet eens d,r hele leven op de klok zitten :mrgreen:
Plaats een reactie