03 dec 2009 22:50
04 dec 2009 12:57
Goed plan, gelijk doen, datum van begin morgen, datum van einde 30 jaar in de toekomst?boxi schreef:Oplossing is dus niet nog meer te laten betalen voor gebruik. Dat is de wereld op z'n kop. Begin met een visie. Bijvoorbeeld supersnelwegen met veel minder afslagen. Daaronder een netwerk van normale snelwegen zoals we die nu kennen. Hieronder weer een alternatief wegennet. Sluit binnensteden af voor autoverkeer, maar zorg wel voor meg ondergrondse parkeergelegenheid. Binnen of buiten de stad. Maar koppel die met een ondergronds metro net. etc. etc.
04 dec 2009 14:51
paSCal schreef:Let wel: ik heb ook geen oplossing, ja, betere spreiding van de bedrijven! (en dus de werkgelegenheid, en dus de verkeersstromen, en dus....)
04 dec 2009 19:27
Met de Betuwelijn en de HSL lukt het anders ook hoor (onteigening etc.). Met als verschil dat rails hip is en asfalt niet in Den Haag.paSCal schreef:Nee, zonder dollen, waar moet dat (supersnel)wegennet gaan komen? Naast de bestaande aders? Wie gaat al die grond opkopen, en niet te vergeten, wie moet daar allemaal voor verhuizen? Ach, dat is allemaal niet boeiend nietwaar, die paar mensen moeten maar wijken voor de rest! Oh, wacht? Komt het bij mij in de tuin? Wat? Ik moet zelfs verhuizen? Nee, DAN ABSOLUUT NIET!
04 dec 2009 21:20
04 dec 2009 21:40
05 dec 2009 0:37
05 dec 2009 0:46
JMS schreef:Het is heeeel moeilijk om voor iedereen het beste plan te bedenkenEr zullen altijd gedupeerde zijn
05 dec 2009 1:21
05 dec 2009 20:09