Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
06 dec 2009 12:03
Een trainer met 2 landstitels, 1 beker, 1 johan cruijff schaal bij Ajax, tevens kwartfinale CL, een supercup bij Benfica, 1 landstitel en voor de 3e x kwartfinale CL bij PSV,de beker bij Valencia tot sot een 2e JC schaal bij AZ.... dat kun je slechter treffen dacht ik zo, zeker in de NL competitie
Nu is een supercup/JC schaal iets dat over 1 wedstrijd beslist wordt en heeft Koeman deze vaak aan het begin van zijn periode als trainer bij een club gewonnen dus dat zegt niet zo veel maar verder heeft hij met middelmatige clubs als Ajax (dat sindsdien geen landskampioen meer is geworden) Benfica (0-0 tegen Barca in de 1e wedstrijd van de kwartfinale CL) boven modaal gepresteerd. Bij PSV voldeed hij (op het laatste moment) toch aan de verwachtingen door kampioen te worden.
AZ kan het zich niet meer veroorloven een trainer met internationale allure te halen dus moeten ze risico nemen met b.v. een type Ron Jans, net als Van Gaal een oud leraar maar heeft op topniveau nog niks bewezen
06 dec 2009 13:05
regen...drup...
06 dec 2009 15:43
Utreg uit altijd lastig...
06 dec 2009 16:15
In de regen kennelijk wel.
Met alle respect voor Utreg, maar wat een blamage.
06 dec 2009 16:38
roenkie schreef:Een trainer met 2 landstitels, 1 beker, 1 johan cruijff schaal bij Ajax, tevens kwartfinale CL, een supercup bij Benfica, 1 landstitel en voor de 3e x kwartfinale CL bij PSV,de beker bij Valencia tot sot een 2e JC schaal bij AZ.... dat kun je slechter treffen dacht ik zo, zeker in de NL competitie
Nu is een supercup/JC schaal iets dat over 1 wedstrijd beslist wordt en heeft Koeman deze vaak aan het begin van zijn periode als trainer bij een club gewonnen dus dat zegt niet zo veel maar verder heeft hij met middelmatige clubs als Ajax (dat sindsdien geen landskampioen meer is geworden) Benfica (0-0 tegen Barca in de 1e wedstrijd van de kwartfinale CL) boven modaal gepresteerd. Bij PSV voldeed hij (op het laatste moment) toch aan de verwachtingen door kampioen te worden.
AZ kan het zich niet meer veroorloven een trainer met internationale allure te halen dus moeten ze risico nemen met b.v. een type Ron Jans, net als Van Gaal een oud leraar maar heeft op topniveau nog niks bewezen
Laatste nieuws....advocaatje leef je nog.....
06 dec 2009 17:19
Groeten uit Eindhoven...
06 dec 2009 17:20
2000 gtv schreef:Laatste nieuws....advocaatje leef je nog.....

Ik vrees dat ze Scheringa verkeerd begrepen toen hij zei "we hebben een advocaat nodig"...
06 dec 2009 19:12
Net terug uit de kuip, erg slechte 1e helft... een goede 2e, resultaat 3 punten
07 dec 2009 11:24
Drama AJAX... Veel balbezit maar 0 kansen! Utreg speelde erg goed en terecht gewonnen...
Op naar volgend seizoen!
07 dec 2009 11:27
Wimpie77 schreef:
Op naar volgend seizoen!
Als de Sint vertrekt uit Nederland,
Staat er ieder jaar hetzelfde in de krant.
Het kampioenschap is voor ajax weer geen haalbare kaart,
En daarom ontslaan we de trainer ergens rondom maart.
Nee het leven van de ajacied gaat niet over rozen,
Zeker nu ajax dit seizoen nog tientallen contractspelers moet lozen!
07 dec 2009 11:35
Devils son schreef:Ik vrees dat ze Scheringa verkeerd begrepen toen hij zei "we hebben een advocaat nodig"...
Ik moet zeggen toen ik gisterenavond het verhaal van Jack van G hoorde dat de Belgische Bond al 14 dagen op de hoogte was dat Advocaat naar AZ zou gaan, ik medelijden had met Koeman (niet financieel). Dat zou een vuil spelletje zijn...
Of Koeman nou wel of niet goed is, ik heb het altijd wel een sympathieke kerel gevonden. Itt Van Gaal of Advocaat. Brrrrr.
07 dec 2009 11:36
@Devils Son - LOL, 2 goede grappen kort achter elkaar in 1 topic, ik lag dubbel (zeker met dat gedicht)
07 dec 2009 11:43
Traveller oppassen! Krijg hooliganistische neigingen!
07 dec 2009 11:49
Zou ik ook hebben als ik een paar honderd euro had weggegooid aan een seizoenskaart.
07 dec 2009 11:56
@ DS: Ajax gaat Jol zeker niet in maart ontslaan.
@ Horn: eens dat er mogelijk een heel vuil spelletje is gespeeld. Weet trouwens ook niet of het verstandig is geweest om Koeman te ontslaan. Kost ook een hoop centen, die ze maar beter kunnen sparen want het gaat de komende jaren geen vetpot worden voor AZ. Persoonlijk vind ik Koeman dan weer niet zo sympathiek overkomen trouwens.
07 dec 2009 12:04
Als Hugo Borst gelijk had en dat Koeman 2,5 mio meekrijgt (jaarsalaris 1,7 mio) begrijp ik die stap helemaal niet. Het argument dat tegen Ajax één helft heel goed en één helft helaas slecht gespeeld was vind ik raar voor zo'n beslissing. Is het glas dan halfvol of halfleeg... Koeman zit er nog niet lang en heeft het toch ook niet extreem slecht gedaan?
07 dec 2009 12:09
Waarschijnlijk is hij er gekomen omdat Dirkie het wilde en waren de trekpoppen van Dirkie er niet blij mee.
Dirkie weg, Koeman weg.
07 dec 2009 12:24
horn schreef:Of Koeman nou wel of niet goed is, ik heb het altijd wel een sympathieke kerel gevonden. Itt Van Gaal of Advocaat. Brrrrr.
Advocaat komt niet goed over op t.v., maar in de werkelijkheid is het een hele geschikte man.
07 dec 2009 12:26
Neem ik zo van je aan. Ik ken hem echter slechts van TV...
07 dec 2009 12:26
MS964 schreef:@ DS: Ajax gaat Jol zeker niet in maart ontslaan.
Nou, zeker... Zeker is niets in de voetballerij. Ik zou het als ajax ook niet doen, want na al die jaren durf ik wel te stellen dat het niet aan de trainer/coach ligt (uitzonderingen daargelaten) en om met afkoopsommen te gaan smijten als je geen geld hebt... Begrijp ik ook geen donder van in het geval van AZ.
07 dec 2009 13:19
t wordt zowieso een duur grapje, er staat 1 ding vast m.b.t. Advocaat: hij doet het niet voor niks....verre van
07 dec 2009 15:48
@DS
Het doet me pijn om te zeggen, maar deze humor kan ik wel waarderen.
Ajax was niet om aan te zien... Wel een onwijs slecht veld volgens mij daar in Utreg.
07 dec 2009 18:01
Erick schreef:Wel een onwijs slecht veld volgens mij daar in Utreg.
Niet alleen in Utrecht. Veel regen, dus drassige velden. Leuk voor verdedigers, zeker van het type houthakker...