Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Dimitri's - Boxster.. Stickers van Jeroen! pics; P2 - P3

07 jul 2009 16:45

loopt mee met de vorm van de spoiler / bumper

07 jul 2009 16:50

Dat is snel Jeroen. Het lijkt dan dus net of de naam rond loopt?(in het midden iets hoger dan aan de zijkanten?)

07 jul 2009 17:35

Zoals Jeroen al heeft aangegeven..... je moet het in het eggie zien! En het zicht is moeilijk aangezien de spoiler van achter 'recht' is maar qua vorm gebogen en de bumper is ook gebogen.... dus daar moet je in middelen.

Maar Taatjen jij hebt ook de sticker? Pics????

07 jul 2009 18:07

Taatjen schreef:Het lijkt dan dus net of de naam rond loopt?(in het midden iets hoger dan aan de zijkanten?)

ja

07 jul 2009 20:16

Bedankt voor de antwoorden,ga morgen plakken.Zodra het weer is om de Porsche uit te laten zal ik foto's maken

23 jul 2009 21:23

De stickers van Jeroen zijn geplakt. Over de stickers ben ik heel tevreden. De foto's is een ander verhaal,ze staan in mijn album,maar het is te zien dat foto's maken niet mijn specialiteit is. :(

24 jul 2009 1:15

:thumleft:
viel het plakken mee?

24 jul 2009 9:59

Ja hoor,door de vorm van de spoiler is het even goed kijken,maar leuk om te doen :D
De uitleg op je site is zeer duidelijk en een goede hulp.

24 jul 2009 17:45

Ziet er :thumleft: uit! Ik ben zelf niet begonnen met het uit vogelen van plakken en meten.. dat heb ik aan de vakman overgelaten :mrgreen:

Ben ook erg tevreden over de stickers en vind ze naar mate ik er langer naar kijk mooier! Snap niet dat Porsche dat zelf niet vanuit fabriek als optie heeft aangeboden! :ba: Maar ja dan had iedere boxster het weer en dat is weer niet leuk :ba: NU ben je toch net iets anders dan de andere/meeste :mrgreen:

10 aug 2009 18:31

Als het een beetje mee zit dan ga ik woensdag naar een mede-forummer (ricky met de sportuitlaat) om after-market xenon te laten plaatsen :cheers: Kan ik in iedergeval verlichtend over 1,5 week op de bruiloft komen :mrgreen:

Re: Dimitri's - Boxster.. Xenon project - P3 (nog geen fotos)

12 aug 2009 22:43

Nou het licht heeft ie gezien hoor :wink: (6000k)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

12 aug 2009 22:49

nu nog die lelijke kentekenplaat vervangen door een sticker, en hij is af........ 8) :D

12 aug 2009 22:59

Het is dat ik een ander kenteken nummer heb, anders had ie hem maar al te graag eraf getrokken :cheesy:

Afbeelding

Re: Dimitri's - Boxster.. Xenon project klaar - P4 (MET fotos)

13 aug 2009 17:20

Nou zoals jullie al hebben kunnen lezen/zien ben ik dus bij Ricky geweest! Xenon zit er in de het lichtbeeld is stukken beter :thumleft: Eigelijk moeten ze bij iedere auto standaard xenon monteren.
Overigens vind ik de orginele lenslampen vele maler mooier maar die zijn ook helaas veel duurder dan deze oplossing... en aangezien ik nog een hoop op het lijstje heb staan voor de boxster moet je soms compromissen maken.

Na het monteren van de lampen, uitgebreid testen, elkaars auto goed bekijken/ontdekken en een bakkie koffie, nog even een rondje meegereden met Ricky's wagen... het was net Circuit Purmerend met het bij behorende snelheid EN geluid :mrgreen: :mrgreen: de mensen zaten allemaal te kijken door zijn blerrrrrrrr-pijp en stonden nog net niet te :cheers:
De wielen onder zijn auto zijn echt dik zeker in combinatie met de verlaging... en die uitlaat is gewoon extreem in alle soorten van omschrijving... :ba:

Ricky in ieder geval nog super bedankt :thumleft: en tot snel... wat voor leer product had jij nu overigens voor de stoelen? (merk)

13 aug 2009 17:23

Oja... tja die kentekensticker... wat Ricky al zei, net was/is mijn nummer niet anders was ie hem gister verloren ofzo.. :mrgreen: en zat ie er nu bij mij op.... :twisted:

Zal Jeroen daar even over PB'en

08 dec 2009 22:09

Heb zojuist een telefoonconsole besteld en 2 maal parrotcarkit MKI9200 (1 kit voor de P en de ander voor de Passie)

Dit is mijn kerstkado die ik mezelf schenk (console en 1 carkit) en de andere is voor mijn vrouwtje haar dd. (de passie)

Re: Dimitri's - Boxster.. met vele updates

08 dec 2009 23:03

Hij ziet er gaaf uit!

08 dec 2009 23:05

bedankt Jorn... :thumleft:

08 dec 2009 23:11

Als je dan toch een kentekensticker neemt, kies dan een klein formaat, dat staat vele malen mooier :!:

Afbeelding

08 dec 2009 23:20

:cheers: .... wat een dikke bak op die foto.... krijg bijna een stij&*&*)(*& \\\

maar een stickerkenteken komt er straks zowieso wel ...

Eerst maar eens mijn kado's voor onder de boom ontvangen :mrgreen: en ik ben altijd diegene die TE veel uitgeeft....

10 dec 2009 17:46

Zo zojuist de bandjes binnen :cheers: ...... 2x 265/30/19 :ba: met velgbescherming....

21 jan 2010 13:18

Gekke vraag, hoe krijg je bij de Boxster de spoiler omhoog als je stilstaat? :roll:

Edit: al gevonden... linksonder bij je voeten... Wist ik (nog) niet :thumleft:

21 jan 2010 18:31

:wink: zo werkt het ook bij een 996! Knopje zit op de zelfde plek..

21 jan 2010 18:53

Ik krijg hem zonder knopje omhoog, ook in stilstand :mrgreen:

21 jan 2010 19:40

:mrgreen: ik alleen als mijn vrouwtje erbij is....... maarrrr.. soms zie ik tijdens werk ook leuke dingen in Rotjeknor :mrgreen: ( :| maar dan staat ie niet)
Plaats een reactie