21 sep 2009 21:11
03 dec 2009 22:06
04 dec 2009 17:06
04 dec 2009 21:26
07 dec 2009 18:27
07 dec 2009 20:25
07 dec 2009 22:45
07 dec 2009 22:52
07 dec 2009 23:02
07 dec 2009 23:21
07 dec 2009 23:31
08 dec 2009 9:23
08 dec 2009 9:36
Peter 993 schreef:Overigens zeer prijzig allemaal (revisie >2500 euro).
08 dec 2009 10:15
Peter 993 schreef:Pakkingen zijn nog wel ruim voorradig, het reviseren kunnen maar een paar bedrijven.
08 dec 2009 12:34
09 dec 2009 21:10
WM550spyder schreef:Succes Niels, ik ben benieuwd.
12 dec 2009 17:19
Michiel schreef:Peter 993 schreef:Pakkingen zijn nog wel ruim voorradig, het reviseren kunnen maar een paar bedrijven.
Niet helemaal waar. Pakkingen voor de MFI pomp zijn niet meer zo makkelijk te vinden... Overigens zit er binnenin de pomp nog een stelmogelijkheid. Kraan heeft die stelmogelijkheid in mijn pomp aangepast waardoor deze weer keurig is (liep ook te rijk).
12 dec 2009 17:36
12 dec 2009 17:44
12 dec 2009 17:47
mayonaise schreef:Yo de Pete!
Wat doe jij hier?!!
BTW, net naar bandencentrale geweest, en het werd snel duidelijk waarom ie nogal heftig met de kont draaide de laatste tijd.. kzat op 1mm achter![]()
Bijna niet te zien achteraan, met die mudflaps die erop zitten...
12 dec 2009 19:25
12 dec 2009 21:29
Niels schreef:pete, zag volgens mij jouw kas staan bij robert. Mooi ding. Ik doe veel zelf motor nog niet. Mfi gaat zo snel het mogelijk is naar kraan om af te stellen. Ik loop eerst mayos tips langs om te pogen te achterhalen wat er is. Als ik het zo zelf opgelost krijg prima. Pump to rack is echter te kort dus hij moet sowieso onder handen genomen worden.
Rij jij fanatiek rallies met je auto?
12 dec 2009 21:35
12 dec 2009 21:38
mayonaise schreef:Peter weet er overigens stukken meer van af dan ik er van weet.
12 dec 2009 22:33