Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 dec 2009 21:37
Vind die kleur nou niet echt bij je passen
16 dec 2009 21:39
Hoe bedoel je
16 dec 2009 21:43
Lijkt me een nette Boxster !
16 dec 2009 21:45
Mijn vriend is er ook dolgelukkig mee!
Oh, hij vraagt net of ik naar beneden kom.
Daag.
Laatst bijgewerkt door
Tinky Winky op 16 dec 2009 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.
16 dec 2009 21:46
Zo saai voor een ... Vind deze kleur meer tinkywinky

en wat zit er allemaal in je handtasje?.....
16 dec 2009 21:48
Ik zie alleen een kruisje
16 dec 2009 21:51
Ik ook

foto zal je waarschijnlijk niet kunnen gebruiken
16 dec 2009 21:52
Tinky Winky schreef:Mijn vriend is er ook dolgelukkig mee!
Oh, hij vraagt net of ik naar beneden kom.
Daag.
Zat je boven(op) ?
16 dec 2009 22:05
RonP schreef:Tinky Winky schreef:Mijn vriend is er ook dolgelukkig mee!
Oh, hij vraagt net of ik naar beneden kom.
Daag.
Zat je boven(op) ?

Haha nou ben jij hier een beetje de troll uit aan het hangen

En over vrieskou en de Boxster (S) or any Porsche for that matter... wordt het juist niet leuker als de achterwielletjes af en toe een beetje uit het pad stappen
Ik heb de grootste lol gehad met achterwiel aangedreven auto's en sneeuw/ ijs.
16 dec 2009 22:28
Ja marge was niet het slimste woord om te kiezen nee.
Maar goed das wel heel er offtopic
16 dec 2009 22:48
On topic.
Als je in de winter de Boxster als daily driver wilt inzetten kan ik je een hard top adviseren. Van het plastic achterruitje in de softtop schraap je aangevroren sneeuw niet zomaar weg zonder beschadigen. Verder heeft de glazen achterruit in de hardtop verwarming wat snel een goed zicht geeft bij condens. Ook is het stiller en iets warmer. En weegt maar 25 kilo.
Schade aan ruitje door ingevouwen softtop valt erg mee, heb ik dit al drie winters gedaan met een handdoek tussen de vouw zodat die minder scherp wordt en tevoren ruitje met geeigende cleaner behandeld. Demontage is echt onnodig.
En die stoere verhalen van driften op sneeuw en ijs is puur geblaat. Dit kan helemaal niet op de openbare weg met sloten en bomen ernaast. En als je het toch doet ben je niet goed bij je hoofd. Ik heb vorige winter meerdere auto's gezien die een bevroren weg af waren gegleden en daar wil je echt niet bijhoren met je P. Als je toch bezig bent, winterbanden eronder. Maar dat is weer een ander topic...
16 dec 2009 22:52
Heb zelf ook een hardtop, maar ook in de softtop een glazen ruit, dus geen problemen met invouwen e.d.
16 dec 2009 22:57
als ik een zeintop tegen kom (voor weinig) ga ik denk ik over, tot die tijd erg blij met mijn standaard hardtop
16 dec 2009 23:00
En die stoere verhalen van driften op sneeuw en ijs is puur geblaat.
Dan heb je ook nooit echt gereden met je auto
En dat meen ik echt. Heb zelf twaalf winters met een Cobra gereden en dan leer je je auto pas echt kennen. En natuurlijk kan je niet overal driften en dat is al helemaal niet de bedoeling op de openbare weg. Maar ik ben er van overtuigd dat degenen die wel de winter doorrijden in hun sportwagens deze auto's ook beter beheersen bij minder prettige weersomstandigheden. Of iig weten hoe link zo'n ding kan zijn als het glad is...
16 dec 2009 23:05
Anton schreef:On topic.
Als je in de winter de Boxster als daily driver wilt inzetten kan ik je een hard top adviseren. Van het plastic achterruitje in de softtop schraap je aangevroren sneeuw niet zomaar weg zonder beschadigen. Verder heeft de glazen achterruit in de hardtop verwarming wat snel een goed zicht geeft bij condens. Ook is het stiller en iets warmer. En weegt maar 25 kilo.
Schade aan ruitje door ingevouwen softtop valt erg mee, heb ik dit al drie winters gedaan met een handdoek tussen de vouw zodat die minder scherp wordt en tevoren ruitje met geeigende cleaner behandeld. Demontage is echt onnodig.
En die stoere verhalen van driften op sneeuw en ijs is puur geblaat. Dit kan helemaal niet op de openbare weg met sloten en bomen ernaast. En als je het toch doet ben je niet goed bij je hoofd. Ik heb vorige winter meerdere auto's gezien die een bevroren weg af waren gegleden en daar wil je echt niet bijhoren met je P. Als je toch bezig bent, winterbanden eronder. Maar dat is weer een ander topic...
1. Heb ik nooit over driften op de openbare weg gesproken. (alleen over de achterwielen die even opzij stappen)
2. Sneeuw en ijs liggen ook op afgesloten fabrieksterrein.
3. Winterbanden zijn bij ijs en sneeuw leuk maar bij regen heb ik liever een zomerband... En laat dat laatste nou vaker voorkomen in de nlse winter dan het eerste.
16 dec 2009 23:11
ook bij koud weer en regen heb je met goede winterbanden meer controle als met die harde zomerbanden, ik merk duidelijk verschil
16 dec 2009 23:24
ik kan bijna niet w88 tot er weer sneeuw ligt

...dan is het voor mij een nationale feestdag...als het kan neem ik dan zelfs vrij

en dat is dan niet om zout te strooien

.....deed ik met 944 968 en911 dus met deze 986 zal ik het ook niet laten om met het kontje

te gaan schudden
16 dec 2009 23:25
ohwjaah ik ben een rustige rijder hahahhahahhaha
17 dec 2009 10:54

... rustige rijder in een porsche

hahahaha das een goeie grap
17 dec 2009 11:54
mick1512 schreef:Dan heb je ook nooit echt gereden met je auto
Om je gerust te stellen: vanochtend heb ik dat geheel onvrijwillig alsnog gedaan. P in z'n achteruit weer de berg af, geparkeerd, en verder naar het werk g-e-l-o-p-e-n.
17 dec 2009 15:34
henzel schreef:als ik een zeintop tegen kom (voor weinig) ga ik denk ik over, tot die tijd erg blij met mijn standaard hardtop
In mijn zoektocht naar een zeintec hardtop kwam ik op deze website.
http://www.gtspecials.nl/index.php/hardtops/porsche986
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.