Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
17 dec 2009 11:00
John schreef:nouja..................
Tis toch allemaal al afgetikt......waardeloos topic.
Belt Porsche centrum Gelderland naar een klant:
PCG: hey Erik morgen gaan we je Zwarte Panamera afleveren, helemaal zoals we in het contract hebben afgesproken.
Klant: Euh....sorry Mark, maar we hebben in het gezin besloten om toch maar te gaan voor een witte Cayman, dus laat die Panamera maar.
HO HO !!!!!
Ik heb deze topic alleen geopend n.a.v. het woord "polletje" in het andere topic.
Mij maakt het niet uit. Het is niet zo dat dit één of andere actie van mij is
17 dec 2009 11:10
iedereen heeft een mening, ook ik in deze.....maar dan nu als gebruiker...
Daarom sluit of verwijder ik dit topic niet
17 dec 2009 11:12
Vindt dat een aantal van jullie wel heel kinderachtig doen, dat er meerdere keren de zelfde auto op de kalender zou staan in nooit in mij opgekomen en ik was ervan uit gegaan dat het 13 verschillende zouden zijn. Anders had de kalender ook kunnen bestaan uit 4/5 auto's. Het is maar wat je wilt.
Maar dit zo tegen jullie principes in gaat laat het vooral zoals het nu is, je zegt het zelf al het is hier geen democratie.
17 dec 2009 13:45
Iedereen mag een mening hebben, maar sommige gaan appels met peren vergelijken, dat vindt ik een beetje kinderachtig. Maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd, wat de uitslag ook is, ik bestel er wel 1.
17 dec 2009 13:50
+1 (Al heb ik er al eentje besteld.)
17 dec 2009 16:45
gast schreef:Nu we toch alles achteraf mogen veranderen (kennelijk) Ik wil eigenlijk ook wel een mooie dame van 1000 weken en blond haar op de motorkap van de GT2 van DO erbij hebben. Moet ik daar even een polletje aan hangen als er meer zijn die dat wel leuk lijkt

Dan wil Mike daar vast wel een shoot van maken in IJsselmuiden.
BTRIII schreef::x Dit is BS ik ben helamaal niet eens
De Blond moet in Eindhoven op mijn 64RS voorzichtig kommen liggen

Voor 2011:
Regelen jullie de auto's?
Regel ik de rest
19 dec 2009 13:11
BerendB wat bent jij een Playa!
Nee ff serious...ik kan allen één auto regelen en hij komt graag mee
19 dec 2009 18:17

Ik een player???
Hoe durf je
Ik ben het onschuldigste jongetje van de klas.
20 dec 2009 18:40
discussieer lekker verder. toen ik vanochtend mijn luiken opendeed, was dit mijn uitzicht.... ik zie het wel als ik terug ben

22 dec 2009 20:58
Ja doe maar lekker verder, toen ik mijn luiken dicht dichtdeed, zag ik dit

Ps fijne vakantie Harald