Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
03 jan 2010 0:14
Nou 1 ding kan ik je garanderen, morgen zullen ze echt niet komen
Ik neem m'n laatste slok bier en dan ga ik naar bed. Heb Lucas beloofd, als er nog sneeuw valt hier vannacht, morgenochtend te gaan sleeen op landgoed Groeneveld, of anders naar het zwembad hier in Baarn.
03 jan 2010 4:06
Mmmm, een lekkere dubbele espresso met 2 geroosterde volkoren boterhammetjes. En een winters jasje over de 968. tis wel genieten met gelijkgestemden Koffie en Porsches, voor elck wat wils
03 jan 2010 9:47
Morgen heerlijk ontbijtje..... eerst even een bakkie dan eten en zorgen dat ik om 12 uur in Amsterdam ben bij de Gamma... kom er net achter dat mijn blokkenlijm op is kan ik nog niet verder met de badkamermuur..
03 jan 2010 10:41
Moguhh allen, hier heeft het iets gesneeuwd, 1cm Wel mooie blauwe strakke lucht nu, dus er misschien nog even op uit.
03 jan 2010 11:18
Mogguh, heeft vannacht hier niet veel gesneeuwd, ligt een heeeel dun laagje. Te weinig om te gaan sleeen, wordt dus het zwembad. Prettige zondag verder.
03 jan 2010 12:00
Je moet niet alles geloven wat ik zeg Willem, ik heb een rijke fantasie, dat weet je nu toch wel? Ga jij maar lekker zwemmen, dan ga ik hier nog even van de skie schans af..........................van 40cm hoog