Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
10 jan 2010 10:48
Morge slaapkoppen,
Benikdeeerste , al met de hond uit geweest en reeds een bakkie op Temperatuur en de sneeuw valt hier reuze mee, heerlijk wandelweer Zal zelf maar een ontbijtje maken, tis niet anders Zoon ging binnen trainen bij Jaap 2 aan de Oosteinder, er werd een soort strandje gemaakt en beachballen met de mannen
10 jan 2010 11:21
Mogguh, Volgens mij ligt hier niet meer dan 2 cm sneeuw. Enigszins teleurstellend resultaat na het "noodweer" wat beloofd was. Nog een paar uurtjes administratie doen en dan wat leuks met de kinderen.
10 jan 2010 15:38
Ik niet..... ben bijna bezig met het avond eten! Ga lekkere griekse rijst maken (met van die tomatensaus) en griekse gehaktballen in tomatensaus ...mmmmm
Het sneeuwt hier al 2 dagen... gister poeder en nu gaat het echt als een gek te keer met grote vlokken!
10 jan 2010 19:02
En speciaal voor Sigrid zijn deze mannen er vanavond... wellicht wil Corine ook een praatje met ze maken.... ik zelf kon er niet tussen staan want ik moest de foto maken
10 jan 2010 21:52
Magoos, dat willen die vrouwen helemaal niet zien Heb er 3 thuis, ik bedoel vrouwen, dit zien ze liever, en als ik geen gelijk heb, Sigie en Corine laat het maar weten