Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
11 jan 2010 19:16
Scoren met je Jodokus 
vooral bij het eind is het hilarisch
11 jan 2010 19:36
Ik krijg dan alleen een raar idee bij die stapel voetballers op elkaar na de goal
13 jan 2010 21:16
"But do you really care?"
13 jan 2010 22:16

Geef er geen flikker om of ik de eerste of de laatste ben, maar er moet wel wat tijd tussen zitten vind ik
13 jan 2010 22:28
Concept goed, ranzige uitvoering.... Chica ziet eruit alsof ze 15 is.
13 jan 2010 22:30
Ik dacht 22, en laat dat nu net de helft van mijn leeftijd zijn
13 jan 2010 22:42
Maarten schreef:Concept goed, ranzige uitvoering.... Chica ziet eruit alsof ze 15 is.
tijd voor een testje!
Like Jailbait? (stamt uit 2004...inmiddels zijn ze dus allemaal politievrij
14 jan 2010 11:56
Maarten schreef:Concept goed, ranzige uitvoering.... Chica ziet eruit alsof ze 15 is.
Prima! Meer mijn leeftijd...!
14 jan 2010 19:37
@Marcel: Als je op allemaal ja zegt zoals ik heb je er 3 fout vuile vent
15 jan 2010 15:16
Ik had er 45 fout... Sorry!
15 jan 2010 16:16
Ik had de lange versie!
15 jan 2010 20:42
Dat denken mannen wel vaker...
16 jan 2010 13:08
Volgens mij is dat toch en mooi kopstoot
16 jan 2010 18:20
wij (in belgië) noemen dat een pietgoal....
17 jan 2010 11:07
De 75-jarige Sjefke gaat voor zijn jaarlijks onderzoek naar de dokter. Alle testen leveren normale uitslagen op.
Als hij terugkomt voor de uitslag, legt de dokter hem uit dat fysiek gezien alles in orde is.
Hij vraagt: 'Hoe is het mentaal en emotioneel met u gesteld? Bent u tevreden met uw situatie, en hoe is uw verhouding met God?'
Antwoordt Sjefke: 'Ik heb een hele goeie relatie met God.Hij weet dat ik slechte ogen heb, en bijv. vannacht heeft hij ervoor gezorgd dat wanneer ik naar de WC moet, het licht vanzelf aangaat en als ik klaar ben, gaat het licht vanzelf weer uit.'
Verdraaid,' zegt de dokter: 'dat is echt ongelooflijk! '
Wat later op de dag belt de dokter met Mien, de vrouw van Sjefke.
Hij zegt: 'Met de gezondheid van Sjefke is alles in orde, maar ik wou toch nog eens wat vragen over zijn relatie met God.
Is het waar dat als hij 's-nachts moet gaan plassen, het licht vanzelf aangaat en nadien vanzelf weer uitgaat?'
Roept Mien verbolgen:
potverdrie!!
Die ouwe heeft weer in de ijskast gepist!!'
18 jan 2010 23:28
Deze is wel aardig:
Voted Best Joke in Ireland 2007
John O'Reilly hoisted his beer and said, "Here's to spending the rest of me life!, between the legs of me wife!"
That won him the top prize at the pub for the best toast of the night!
He went home and told his wife, Mary, "I won the prize for the Best toast of the night."
She said, "Aye, did ye now. And what was your toast?"
John said, "Here's to spending the rest of me life, sitting in church beside me wife."
"Oh, that is very nice indeed, John!" Mary said.
The next day, Mary ran into one of John's drinking buddies on the street corner.
The man chuckled leeringly and said, "John won the prize the other night at the pub with a toast about you, Mary."
She said, "Aye, he told me, and I was a bit surprised myself. You know, he's only been there twice in the last four years. Once he fell asleep, and the other time I had to pull him by the ears to make him come."
Gr
jo996
18 jan 2010 23:41

hier KLETS