Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Eindelijk

20 jan 2010 21:43

zo is het ,bekijk het positief :res:
veel succes

20 jan 2010 22:01

Even slikken :(

en dan genieten :drive:

p.s. welkom mooie kleur :wink:

20 jan 2010 22:20

Bedoelde het niet slecht, en ken je budget niet, maar wilde alleen maar zeggen dat dit flink wat centjes gaat kosten en ik vond dat je er nogal lichtjes over heen ging, ik bedoel de revisie van de motor :!: En ff een vraagje, heb je het nu over revisie motor of versnellingsbak? Want als motor gereviseerd is lijkt het me sterk dat er al 2 kopbouten afgebroken zijn :shock:

20 jan 2010 23:45

De versnellingsbak is ondertussen al gereviseerd en ik wist dat dit moest gebeuren en dit was ook ingecalculeerd in de aankoopprijs.

De motor komt er nu dus bij.

21 jan 2010 9:40

Jammer voor je, en succes ermee :thumleft:

21 jan 2010 20:54

holy smack. ik zou hier niet posten maar mijn kussen voljanken. Eindelijk een Porsche gekocht, bak moet gereviseerd en dan in no time 'zo maar' 2 kopbouten afgebroken en even een motorrevisie doen. En dan een verkoper die dat doet zonder zijn uren te rekenen. Ik vind het een vreemd verhaal. Maar ben in ieder geval blij dat jij er zo luchtig over doet en nog steeds vindt dat je een goede deal hebt... :?

21 jan 2010 21:00

sc kwaal. prijs zal in B fors meevallen, zeker als geen arbeid gerekend word. en een koprevisie zat er mgl toch aan te komen... ergo :ba: :^:

21 jan 2010 21:00

Voor je 30ste een 911! Mooi streven ik ben er ook al in geslaagd :)!

21 jan 2010 21:30

horn schreef:holy smack. ik zou hier niet posten maar mijn kussen voljanken. Eindelijk een Porsche gekocht, bak moet gereviseerd en dan in no time 'zo maar' 2 kopbouten afgebroken en even een motorrevisie doen. En dan een verkoper die dat doet zonder zijn uren te rekenen. Ik vind het een vreemd verhaal. Maar ben in ieder geval blij dat jij er zo luchtig over doet en nog steeds vindt dat je een goede deal hebt... :?

De revisie van de versnellingsbak wist ik voor ik hem kocht en de prijs was er ook naar.

De kopbouten kan blijkbaar steeds gebeuren. Degene die de revisie doet/deels laat doen is de garage waar ik de wagen van een klant van hem gekocht heb.
Hij reed op het moment dat het gebeurde met de wagen toen hij van de keuring kwam.

De garage is Porsche a Parts in Rillaar en daar heb ik tot nu toe over de jaren alleen maar goede dingen van gehoord dus voor mij is er op dit moment geen probleem. Aangezien dit voor mij goede deal is.
Revisie zal wsl toch ooit hebben moeten gebeuren en nu kan het voor het fors pak onder de prijs door uitsparen werkuren en gratis krijgen van warmtewisselaars in goede staat, die ik sowieso moest laten vervangen.

21 jan 2010 22:36

:scratch: :uh:

21 jan 2010 22:39

ik denk wel dat ik een hevige discussie met vrouwpersoon zou hebben gekregen :scratch: Na zo'n korte tijd al ernstige motorschade.

22 jan 2010 20:45

complete motorrevisie zal wel rond de 8 a 9 duizend euro uitkomen :shock:
niet alleen vanwege het arbeidsloon maar onderdelen zijn niet heel goedkoop(en worden steeds duurder ook)
het is net of je het zelf er voor over heb.

uren zij denk ik rond de 3 a 4 k rest is dan onderdelen.......

22 jan 2010 21:05

8 à 9, als het mee zit ja :!:
Plaats een reactie