Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 0:08

:twisted: :mrgreen:

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 1:07

oh die daar mochten wij vorige week ook op oefenen. Echt aardig van Erwin, heb alleen een ringetje in cilinder laten vallen via inlaat kanaal toen kleppendeksel eraf was. Maar is alleen maar handig toch? :popcorn:

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 9:49

nou lekker is dat, ik zou die auto als leenauto mee krijgen,
als die van mij gespoten word.

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 12:24

Welke kleur? of enkel correctie v steenslag?

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 13:02

het blijft de zelfde kleur, alleen niet dof meer :mrgreen:
maar wel de volledige auto.

nieuwe voorbumper, rubbers, remkoeling enz.
word ook de roest bij de ramen aangepakt en een slechte reparatie in de achter schermen .
dinsdag 9 feb gaat de auto naar renntech.

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 13:35

Mooi hoor, klinkt zeer uitgebreid!
:thumleft:

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 14:19

ja, het is best veel werk, zoveel dat bepaalde dingen niet kunnen binnen het budget,
wat dus NIET gebeurd:
-schuif dak verwijderen
-dak goot verwijderen
-993 ruiten wissers plaatsen.

Ik weet het sommige denken nu DIE IS GEK maar dat leek mij wel wat.

nu gaan we dus voor origineel ook omdat je niet precies weet wat je tegenkomt met dit soort dingen.

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 14:45

Voor origineel gaan lijkt me zowiezo het meest rationeel.

993 ruitenwissers en dakgoot eraf kan ik inkomen, maar waarom zou je je schuifdak laten verwijderen?

Re: Praktische/technische vraag (964 C2 of C4?)

24 jan 2010 14:47

anton964 schreef:
we konden de heledag oefenen op een Coralrode 964 cabrio van een klant,die stond toch tekoop.lag op het laast helemaal uit elkaar en niemand wist meer hoe het terug
moes

Maar eerst was ie wel leuk: hij hing errug lekker aan het gas. Vooral hoog in de toeren heeft dat ding een geweldig geluid. Ik ben benieuwd hoe het klinkt als hij echt warmgedraaid is. Misschien is die mod voor 20 pk extra toch wel de moeite waard! :res:
Plaats een reactie