Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: leenauto

28 jan 2010 1:31

haha ja weet ik, vroeg eens naar zijn vervangend vervoer, en was een topding zei die, maar of ik daar nou harder dan 100 mee over de snelweg wil :pale:

28 jan 2010 9:12

En mijn kleinste wordt altijd helemaal vrolijk van de toyota van Visser. Bloemetje noemt ze 'm :mrgreen: Gaat er toch iets fout met de opvoeding

Eeeeh, als je moet betalen is het volgens mij geen leenauto meer :wink:

28 jan 2010 9:41

Nee, noemen ze een huurauto! :wink:

28 jan 2010 10:09

van de garage waar ik al jaren kom met de niet Porsche auto's krijg ik een maand een leen auto als mijn 964 gespoten word.
:thumleft: :thumleft:
dat was meer dan een jaar geleden al beloofd, ik wilde er niet over beginnen na zo'n tijd maar toen ik voor nieuwe bandjes kwam voor de clio
melde hij zelf dat we nog een deal hadden staan.

28 jan 2010 11:45

Gratis Fordje Ka, heeft ook een klokkie midden op het dashboard....

28 jan 2010 12:17

ralf996 schreef:haha ja weet ik, vroeg eens naar zijn vervangend vervoer, en was een topding zei die, maar of ik daar nou harder dan 100 mee over de snelweg wil :pale:

topapparaatje, nieuwe bandjes dr onder, k heb m zelf ook :mrgreen:

28 jan 2010 14:28

Vandaag met de DD (VW Passat) voor een grote beurt naar de garage. Kreeg ik dit mee:

Afbeelding

Nu ben ik niet zo van de striping. Toch kon ik dit wel waarderen... En de auto reed als een dolle! :cheers:

Oh ja, ik heb nog nooit iets hoeven te betalen voor een leenauto... Alleen mijn reparatie tarieven zijn dusdanig hoog dat ik echt wel weet dat ik het met een omweg toch wel betaal...
Plaats een reactie