Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
30 jan 2010 14:45
amandus schreef:Nee dus , tis geen democratie

Verwacht ik ook niet. Ik verwacht gewoon dat mijn wil wet is. Is dat nu echt teveel gevraagd?
30 jan 2010 14:46
heeft iemand die "turbo" van jou eigenlijk wel eens irl gezien?
30 jan 2010 14:48
Ik iedere dag, hoezo?
30 jan 2010 14:50
toen ik postte realiseerde ik me dat ik dit antwoord kon verwachten
30 jan 2010 14:51
En nog ruim 100 stuks bij de jubirit vorig jaar uiteraard...
Wel even teruglezen voordat je iets post.
30 jan 2010 15:23
IK WIL BEWIJSSTUKKEN
30 jan 2010 15:25
Dan had je naar de jubirit moeten komen...
Overigens staat de auto op enkele foto's daarvan, succes met zoeken.
04 feb 2010 22:10
Was de wagen die als eerste aankwam op de lunch lokatie toch

Is het DS-smash tijd?
04 feb 2010 22:39
paSCal schreef:Was de wagen die als eerste aankwam op de lunch lokatie toch
Dat was omdat de rest fout was gereden, niet omdat er een snelheidsovertreding was gemaakt ofzo...
04 feb 2010 22:58
nee, het was een b-weg

maar jez*s wat gaat dat ding vooruit!
04 feb 2010 23:01
Over doorgetrokken strepen, beetje asociaal en zo, maar ja dus wel aanwezig.
04 feb 2010 23:22
WM550spyder schreef:Over doorgetrokken strepen
Op snelheid zie je het verschil tussen doorgetrokken en onderbroken strepen niet meer...
04 feb 2010 23:24
Ach so; denk je werkelijk dat een dergelijke verklaring stand houdt voor de rechter ?
04 feb 2010 23:32
ach, het was goed en ver zicht. idd een doorgetrokken streep, maar asociaal vond ik het niet. illegaal en in strijd met de wet wel.
04 feb 2010 23:37
Ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken (lig er ook echt niet wakker van) maar vond het onnodig en onhandig wanneer je met een dergelijk grote groep Porsches (die dus toch al de aandacht trekken) de aandacht (nog meer) negatief gaat trekken. Dat doet ons imago geen goed en zou zo'n jaarlijks evenment kunnen beschadigen naar mijn mening maar whatever; het is jouw eigen verantwoordelijkeheid.
05 feb 2010 19:01
Foei, niet meer doen hoor
06 feb 2010 0:15
Devils son schreef:Op snelheid zie je het verschil tussen doorgetrokken en onderbroken strepen niet meer...

WM550spyder schreef:Ach so; denk je werkelijk dat een dergelijke verklaring stand houdt voor de rechter ?

Net als die borden 50.
Sorry meneer de rechter maar ik heb door de gereden snelheid niet kunnen lezen wat er op stond....
06 feb 2010 2:00
Ben de enige, maar vind dit topic niet passen bij Porsche. Dat de auto's hard gaan weet iedereen, maar het zo uitmeten vind ik ietwat ordinair.
Heb het ook ooit gedaan, maar gaat nergens over.
Past meer bij het Honda Civic / Toyota Brulpijp forum IMHO.
06 feb 2010 2:52
Ach... je hoeft hier je top toch niet neer te pennen. Ik heb zelf weinig met een topic over fietsen maar andere forummers bespreken het graag, prima! Laten we ook niet roomser dan de paus doen, die dingen zijn er voor gemaakt! Als mensen op de snelweg/autobahn ff doorknallen tot boven de 200 en daar lol in hebben dan kan zoiets hier toch gewoon besproken worden.
Een aantal jaren geleden lag m'n broer rustig te slapen op de passagiersstoel terwijl de snelweg met 230+ onder de wielen door vloog en ook tijdens autobahnrasen verbaasde het me hoe rustig de auto aanvoelt boven de 260. Ik rijd liever zulke snelheiden in de P dan 150 met een busje zoals je het dagelijks in de spits ziet maar dat vinden we met z'n allen heel gewoon
06 feb 2010 7:39
hangt ook een beetje van het busje af. wij hebben op de zaak een of andere gechipte mercedes die een top heeft van iets van 210. rijdt heel relaxed bij 150...
06 feb 2010 9:03
@Retep: ben jij zo'n iemand die walgt van een bepaalde serie op TV maar er toch alles vanaf weet
Ik snap de vergelijking met de andere fora niet, want daar komen ze niet boven de 200 uit.
06 feb 2010 10:01
... met 300+ de weg wat vochtig werd. Gas rustig los en ik voelde de achterkant gaan aquaplaneren en kwispelen ...
Dat is nu typisch het 911 effect: met gas er op heel veel grip op de achterwielen, zonder geen grip en wordt de kont onrustig
Maar dat gevoel ken ik al van rond de 200 op droge weg, met een goed uitgelijnde/gewogen 993 C2.
Had verwacht dat de vaak geroemde veilige x-drive daar geen last van had
06 feb 2010 10:11
Paul II schreef:Had verwacht dat de vaak geroemde veilige x-drive daar geen last van had

Je weet hoop ik dat bij een Porsche de achterwielen (waar het om gaat) altijd tot de aangedreven wielen behoren?
4wd neem je natuurlijk niet voor de veiligheid, maar om het vermogen op de weg te krijgen, zodat je een beetje snelheid erin krijgt en houdt. Als je gezapig wil rijden is 2wd natuurlijk voldoende.
06 feb 2010 16:01
Devils son schreef: Als je gezapig wil rijden is 2wd natuurlijk voldoende.

Vindt je?
06 feb 2010 17:21
horn schreef:hangt ook een beetje van het busje af. wij hebben op de zaak een of andere gechipte mercedes die een top heeft van iets van 210. rijdt heel relaxed bij 150...
... en remt het ook nog 'n beetje relaxed
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.