Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
01 dec 2009 13:24
Thanks voor de complimenten heren.
Ook ikzelf ben erg tevreden over het boek. Is echt weer een pracht´dossier´ geworden! 2
weken terug had ik Maurice aan de lijn en we hebben alvast een afspraak gemaakt. De
komende 2 jaar ben ik er sowieso weer bij als fotograaf!!
01 dec 2009 17:44
Maurice, super mooi boek, klasse.
@harley gt3 staat er mooi op.
01 dec 2009 23:28
yup.
02 dec 2009 13:08
Boek gisteren ontvangen. Echt prachtig geworden, schitterende foto!!!!!
Alleen jammer dat onze postbode een echte lompe eikel is. Heeft gedacht de overigens zeer goede verpakking met veel geweld in een niet passende brievenbus te drukken. De linker hoeken van de kaft zijn kapot gestoten tot op het karton. Ziet er een beetje plukkerig uit. Postbode heeft toen hij het echt niet bezorgt kreeg het boek maar bij de buurman in de brievenbus gestopt.......
Gelukkig zijn de pagina's met al het moois onbeschadigd
03 dec 2009 1:36
Mooi cadeautjein de brievenbus! Ziet er mooi uit dat boek, waarvoor dank!
Nu gewoon spijt dat ik die van vorig jaar niet heb besteld. Kan dat nog? (Zie op de 911steden site dat 2008 editie er nog op staat.)
03 dec 2009 13:51
Ook het boek van 2008 is nog wel te bestellen. Je moet dan wel even geduld hebben want dat zal apart besteld worden bij de drukker en Serge die de boeken voor ons maakt zit op dit moment bij Parijs-Dakar om fotos te schieten.
Stuur even een mail naar ons dan zorg ik dat het een en ander in gang wordt gezet.
05 feb 2010 19:10
Wij hebben inmiddels het fotoboek (vertraagd) ook mogen ontvangen, waarvoor dank!
Wel erg jammer dat we er niet in staan...
05 feb 2010 19:24

Bedankt voor het hele mooie fotoboek, we hebben hem eergisteren mogen ontvangen. En we staan er anderhalf keer in
Groetjes Rodger en Hillie
05 feb 2010 23:18
Yellowbird schreef:Wij hebben inmiddels het fotoboek (vertraagd) ook mogen ontvangen, waarvoor dank!
Wel erg jammer dat we er niet in staan...
Ik heb het net even nagekeken, maar inderdaad..... erg vervelend. En we hebben nog wel
gezorgd dat we iedereen erin hadden......niet 100% dus.....
06 feb 2010 0:21
Foei Mark en Serge toch.....
Hebben we zoveel fototalent bij elkaar en toch nog één auto vergeten.
Ik weet een verbeterpunt voor dit jaar.
@Yellowbird, we stellen het fotoboek heel zorgvuldig samen ieder jaar waarbij we ons uiterste best doen alle auto's één maal te laten voorkomen. Het lijkt er op dat het voor de eerste keer is misgegaan. Toch hopen we dat de napret en het kijkplezier er niet minder om is.
06 feb 2010 11:10
Wanneer kunnen we ons weer inschrijven.
gaat het anders dan vorig jaar.