Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Dirkie's tussenstops

JA
27
93%
NEE
2
7%

Totaal aantal stemmen : 29

01 maart 2005 9:28

En of de weergoden ons goedgezind waren ... 8)
België is weer netjes aan het ondersneeuwen ... :roll:

God must be driving a Porsche :wink:

01 maart 2005 11:23

Een zeer geslaagde dag zondag. Was wel weer lekker om even de 250 km/u aan te tippen, echter op dat moment werd ik nog vet ingehaald door die zwarte Ruf 993 turbo. Verschil moet er zijn nietwaar.
Toch veel respect voor mijn 18 jaar oude 3.2 coupe hij dolt nog lekker mee met zijn jongere broertjes.

Wanneer gaan we weer ?

01 maart 2005 11:26

robbie965 schreef:huh :roll:

ik beheers de franse taal niet zo heel erg goed :oops:

http://babelfish.altavista.com/

Et voila.

01 maart 2005 12:04

Sjonnie schreef:Alle deelnemers van die rit waren zeer enthousiast (ondanks het feit dat er voor de Porschisten niet veel geregeld was). Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat er mensen zijn die er niet bij waren die dit op voorhand al veroordelen?

Kan me veel herinneren :^:, maar ...... :uh:

01 maart 2005 17:24

Kan gebeuren Robbie :wink:

01 maart 2005 17:34

Bas 3.2 schreef:Een zeer geslaagde dag zondag. Was wel weer lekker om even de 250 km/u aan te tippen, echter op dat moment werd ik nog vet ingehaald door die zwarte Ruf 993 turbo. Verschil moet er zijn nietwaar.
Toch veel respect voor mijn 18 jaar oude 3.2 coupe hij dolt nog lekker mee met zijn jongere broertjes.

Wanneer gaan we weer ?

250 km/uur heb ik pas ook nog aangetipt (en eroverheen; op de teller weliswaar) op de Duitse Snelweg! :lol:

Ja, ja... Zo'n watergekoeld 2,5 liter 4-cilindertje met transaxle doet 't zo gek nog niet... :wink:

meeting Cuijk

02 maart 2005 1:43

Hallo allemaal,

Voor mij was zondag in Cuijk het eerste forum-treffen. En inderdaad nu dus ook de forum vuurdoop (moet nog even op zoek naar een passend beeldmerk). :roll: Ik heb zondag echt genoten, van zoveel passie voor het merk. Even kletsen in Cuijk, lekker losgaan met onze auto's in Duitsland, maar wel gedoseerd en met verstand. En niet te vergeten de spraakmakende uitsmijter in Emmerich (1 snee brood, 1 ei, 6 plakken ham)

Ik rijd dit jaar de helft van mijn leven Porsche (de eerste was een zwarte 2,4 T ergens in de early 80's) wel tussentijds eens vreemd gegaan met Alfa (van Super tot Bertone) en Audi (o.a S2). Nu dus sinds kort een kobaltblauwe 964, een hele fijne handgeschakelde carrera 2. Hoop daar een tijd plezier van te hebben.

Zondag had ik een kameraad mee die al sinds 1991 in dezelfde 944 rijdt (hij doet hem nooit meer weg). Hij had zoiets van ´ik laat hem wel thuis, tussen al dat 911 geweld´. Maar dat is hopenlijk eenmalige (en onterechte) schaamte. Volgende keer rijdt hij gewoon mee (kom op Marco !).

Kortom het was een topdag, absoluut voor herhaling vatbaar!

02 maart 2005 2:19

Hee Frank,

Mooi he, zo'n toertocht met de "Porscheforumjunks". Ik kon er helaas niet bij zijn wegens andere verplichtingen. Ik hoop je weer te zien op een andere forumrit. Had je al gelezen van mijn nieuwste project?

Michael.

Re: meeting Cuijk

02 maart 2005 7:20

Franco schreef:(moet nog even op zoek naar een passend beeldmerk). :roll:

Welkom gemeentegenoot. Hier, kan je vast even verder tot je je ideale avatar hebt geknutseld... :wink:

Afbeelding

Re: meeting Cuijk

02 maart 2005 10:06

Franco schreef: "Zondag had ik een kameraad mee die al sinds 1991 in dezelfde 944 rijdt (hij doet hem nooit meer weg). Hij had zoiets van ´ik laat hem wel thuis, tussen al dat 911 geweld´. "

Is inderdaad flauwekul Franco ; het fijne hier is dat er niks geen gepats is, hoeft ook niet, want we hebben er allemaal een. Dat bv. een CGT of een mooie klassieker meer aandacht krijgt op een meeting is logisch, iedereen heeft zijn dromen, maar dat staat gelukkig helemaal los van patsen. Gewoon Marco meenemen de volgende keer met z'n 944 ! :wink:

(mod door paSCal: dat quoten lukt je niet he Jurgen ;) )

02 maart 2005 10:09

Hee, ik zie 't nu pas...mooie avatar Horn!! Een beetje klein mss. , maar ik weet wat er op staat, het is tenslotte mijn spiegel :wink:

02 maart 2005 12:13

Allemaal Porsche-liefhebbers :!: :wink: :wink: :wink:

02 maart 2005 21:09

Hee Frank welkom uiteraard.
A ha die was dus van jou met dat speciale kleurtje blauw.

En het maakt niet uit wat voor een Porsche je hebt .
Elke porsche is welkom vinden wij allen.
Hoe meer z,,, hoe meer vr,,,,,, toch?
Ik had toch ook niet voor niets getypt: ROUTE UITPRINTEN EN MEER HEB JE NIET NODIG o ja JE PORSCHE natuurlijk.
Dus zeg dat maa tegen die kennis van je. :)

03 maart 2005 1:51

michael schreef:Hee Frank,

Mooi he, zo'n toertocht met de "Porscheforumjunks". Ik kon er helaas niet bij zijn wegens andere verplichtingen. Ik hoop je weer te zien op een andere forumrit. Had je al gelezen van mijn nieuwste project?

Michael.

Ik las iets over kraamvisite, maar je zult wel een ander project bedoelen (ha, ha). Nee, vertel eens of stuur me een PB'tje.

03 maart 2005 7:33

Franco schreef:Ik las iets over kraamvisite, maar je zult wel een ander project bedoelen (ha, ha). Nee, vertel eens of stuur me een PB'tje.

:lol: :lol:

Read it and wheep (of jealousy) :wink:

03 maart 2005 7:42

horn schreef:
Read it and wheep (of jealousy) :wink:

Mooi hoor (dat de 930 ook blijft!! 8) :lol: )

03 maart 2005 14:36

Pascal, ook in de race voor een speedster of een turbo :mrgreen: ?

03 maart 2005 15:19

michael schreef:Pascal, ook in de race voor een speedster of een turbo :mrgreen: ?

Speedster niet, Turbo misschien ooit, later als ik groot ben en veel geld heb... Vind het wel machtig, maar nu simpelweg een te groot (financieel!) risico...

Dus wie weet... Als jij de jouwe ooit beu bent (en je de orginele uitlaat er weer op schroeft :cheesy: )

03 maart 2005 17:15

Als jij de jouwe ooit beu bent (en je de orginele uitlaat er weer op schroeft )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Beetje sneeuw...

05 maart 2005 12:19

Toch wel jammer dat een aantal uit het hoge noorden er niet bij konden zijn...
Er is toch zoiets als stoelverwarming :P

Afbeelding

05 maart 2005 19:25

Ja klopt, ik had graag mee gewild maar helaas die dag verhinderd.
We wachten op het volgende evenement,hopelijk dan weer met het brilletje op 8) en zonder dakje natuurlijk, heb er eigenlijk wel weer zin in.

gegroet Frank..

06 maart 2005 4:25

We hebben ook wel ongeloflijk gemazzeld met 't weer ; onvoorstelbaar dat 't een week geleden zo mooi was, we hebben nu al dagenlang een enorm pak sneeuw.. :wink:

06 maart 2005 11:36

ja voor mij is sunday my lucky day

vandaag maar weer een rondje maken

weg is droog en het zonnetje brand lekker

wel een beetje koud ,maar ja

07 maart 2005 21:48

De fotootjes van mijn co-piloot zijn eindelijk aangekomen en geuploaded in het album :wink:
Plaats een reactie