14 feb 2010 16:53
amandus schreef:deal
14 feb 2010 17:20
amandus schreef:Tis wel een juweeltje Jurgen , enne net zo tijdloos als 993TT
14 feb 2010 17:51
14 feb 2010 18:01
14 feb 2010 18:11
14 feb 2010 18:15
Mis wat civilisatie ....
14 feb 2010 18:22
14 feb 2010 18:25
14 feb 2010 18:27
mick1512 schreef:Als je dan toch naar iets anders aan het kijken bent met een lekkere kont: Onder licentie van Carrol Shelby met een Roush v8 met een dikke 500 pk
14 feb 2010 18:29
14 feb 2010 18:32
14 feb 2010 18:37
14 feb 2010 18:45
horn schreef:ik vind die Wiesmann dus mooier dan een 997 GT3.
14 feb 2010 18:59
14 feb 2010 19:21
14 feb 2010 19:39
14 feb 2010 20:45
Alpina B5S
Zylinder V8 90°
Hubraum (ccm) 4398
Bohrung (mm) 92
Hub (mm) 82,7
Verdichtungsverhältnis (:1) 9,0
Nennleistung (kW/PS) 390/530
Nenndrehzahl (1/min) 5500
Drehmoment / bei Drehzahl (Nm/1/min) 725/4750
14 feb 2010 22:28
@Soepkip: Zoals vaker door jou aangehaald en volgens mij volledig overtrokken maar je zou je toch kunnen afvragen waarom die GT3 (volgens jou) zo populair is
14 feb 2010 22:34
amandus schreef:horn schreef:ik vind die Wiesmann dus mooier dan een 997 GT3.
Dat is het probleem ook.....
14 feb 2010 22:38
14 feb 2010 22:48
soepkip 986 schreef:De GT3 is een hele goede brute auto. En ik ken jou rijkunsten. Dus ook in goede handen. Ik vind alleen een Wiesmann en bijv Ur Quattro meer speciale auto's. Ben gewoon tegendraads sorry... Bijvoorbeeld ook een 959 is veel mooier.(lelijk kan ook mooi zijn)
15 feb 2010 13:23
15 feb 2010 13:26
15 feb 2010 13:29