Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
18 feb 2010 12:17
Ik heb eens op die site van Jet-cars rondgekeken en wat mij opvalt is dat de meeste auto's aangeboden worden voor schrootprijzen. Natuurlijk heb ik de klanten reviews ook gelezen

.
Is de trip er naartoe niet eens waard. Schrap deze handelaar maar uit je short-list.
18 feb 2010 16:50
captainfrasca schreef:Je kan kijken naar de bewuste 924 maar mijn advies is zoek rustig even verder en geef iets meer geld uit aan een beter exemplaar....
Staat sinds 'n paar uur 'n zwarte in het sub topic
Porsche Occasions Aangeboden
18 feb 2010 19:39
esgigt schreef:Ik heb eens op die site van Jet-cars rondgekeken en wat mij opvalt is dat de meeste auto's aangeboden worden voor schrootprijzen. Natuurlijk heb ik de klanten reviews ook gelezen

.
Is de trip er naartoe niet eens waard. Schrap deze handelaar maar uit je short-list.
Er staat ook een KJN turbo voor 28K. Is dat niet een beetje weinig?
18 feb 2010 19:55
Yup. Auto's komen vaak van de Domeinen of andere vage bronnen.
18 feb 2010 20:04
ach ik bllijf gewwon zoeken kan ik intussen ook weer wat meer sparen en olaf bedankt voor de link maar deze is te mooi hoeft niets meer aan te gebeuren en de prijs is er dan ook meteen weer naar ,dus het devies is zoekt en gij zult vinden in mijn geval
11 maart 2010 11:49
http://link.marktplaats.nl/323753808Prijs is OK, van de auto lijkt me wel wat te maken.
16 okt 2011 20:04
heb hem na controle niet gekocht bedankt voor alle reacties toen ,ben nog steeds zoekende .
maar kon een hele tijd niet op het net komen en was mijn wachtwoord kwijt ,maar het is weer gelukt om op het forum te komen.
16 okt 2011 21:51
aantal (interessante) 924's wordt steeds minder. Succes met je zoektocht.