Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 4

18 feb 2010 21:44

gut steiner is tegenwoordig net zo duur als iwc... :|

18 feb 2010 21:47

Speedy356 schreef:Over IWC (en daarop lijkende horloges) gesproken...

Ons aller bekende Steiner te Maastricht heeft ook een eigen horlogelijn en waar doet me dat model toch aan denken????

klikkerdeklik

Steiner in Maastricht is bekend? op welke manier dan? is hij lid op PF?

18 feb 2010 21:48

:bang: :res:

18 feb 2010 21:48

Moet je er toch maar eens gaan neuzen. 8)

18 feb 2010 22:14

Neu. Duurder dan AWC. Dan weet je 't wel.

18 feb 2010 22:22

beetje gek die antwoorden op een compleet normale vraag... doen sommige mensen hier wel vaker zo? of stel ik nu een hele gekke vraag (verontschuldigingen bij voorbaat)

18 feb 2010 22:26

Kende jij Steiner in Maastricht dan niet :?: :roll:

Ik ook niet..... :wink:

18 feb 2010 22:39

http://www.steinermaastricht.nl/ ken ik... alleen deden reacties in dit onderwerp mij vermoeden dat die Steiner hier mss forumlid zou zijn...
Ik weet het niet en zal het mss ook nooit te horen krijgen wat er nou zo byzonder aan Steiner is.

:)

18 feb 2010 22:52

als je nou niet meteen zulke vragen stelt maar de zoekfunctie gebruikt, zul je zien dat meerdere forummers (waaronder ik) bij Philipp Stahl van Steiner een of meerdere horloges gekocht hebben. En dat hij bovendien een Porscherijder is. :idea:

BTW, de Steiner is een mooie klok, maar wat mij betreft overpriced. Steiner is wel een mooie winkel, erg goede service en zeer ter zake kundige mensen.

18 feb 2010 22:58

en ze geven vast goede kortingen :scratch:

18 feb 2010 23:05

Maar er hoeft natuurlijk niet gelijk zo heftig gereageerd te worden als een relatief niet lid een normale vraag stelt. We zijn natuurlijk niet allemaal even bedreven met de forum-zoekfunctie als sommige Rakkers en/ of Junkies.

18 feb 2010 23:08

Gewoon voor iedere vraag eerst even zoeken of het antwoord al gegeven is....

:wink:

18 feb 2010 23:09

horn schreef: bij Philipp Stahl van Steiner een of meerdere horloges gekocht hebben. En dat hij bovendien een Porscherijder is.

En super enthousiast over alle soorten klokken kletst.De passie voor klokken spat eraf. Gewoon leuk om als je in de buurt bent eens naar binnen te gaan.

18 feb 2010 23:09

En nu gaan we daar allemaal een klokkie kopen?

Stoten of stootjes, hier moet je overal tegen kunnen. Al doende leert men.

18 feb 2010 23:15

Rad911 schreef:Gewoon voor iedere vraag eerst even zoeken of het antwoord al gegeven is....

:wink:

Dan kun je het forum wel op slot gooien, en alleen de zoek functie actief laten. :idea:

18 feb 2010 23:24

Hij heeft een waanzinnige collectie horloges (veel Rolexen, Pannies etc).
@Stephan: Niet alles serieus nemen :clown:

18 feb 2010 23:51

turbocruiser schreef:We zijn natuurlijk niet allemaal even bedreven met de forum-zoekfunctie als sommige Rakkers en/ of Junkies.

1. klik op zoeken
2. vul in 'steiner'
3. druk op OK

Hoe moeilijk kan het zijn? :roll:

En nee, we hoeven niet allemaal daar een horloge te gaan kopen :bang:

En als je het forum op slot gooit heb je aan de zoekfunctie steeds minder want dat komt er geen nieuwe info bij... :idea:

Je hebt hier gewoon een hoop info. En elke dag start er wel weer iemand een topic over zijn verzekering, wat is een aankoopkeuring, hoe moet ik hier een foto plaatsen etc etc. Sommige dingen zijn uitgebreid beschreven en als mensen zelf nou een beetje moeite doen, hoeven ze zich ook niet te ergeren aan het feit dat ze dergelijke antwoorden krijgen. Als je ergens nieuw bent, mag je best een inspanning verrichten om je in te lezen/leven. En als je het dan echt niet kan vinden, mag je het alsnog vragen. En dan krijg je ook antwoord.

Dit klinkt een beetje als 'zoeken vanaf de drempel' en dan roepen 'Schaaaaaat, waar ligt mijn paspoort? Ik kan het nérgens vinden...' :oops:

19 feb 2010 8:41

horn schreef:Als je ergens nieuw bent, mag je best een inspanning verrichten om je in te lezen/leven.

Hele grote +1

Back on topic, zag dat van Harry Winston een nieuwe horloge met alarmfuncite uitkomt (kan ff niet zo snel een plaatje vinden om te linken maar op http://www.horloge.info/nieuws/Harry-Winston-Project-Z6-24-uurs-mechanisch-alarm/567 kun je 'm zien. Erg mooi, valt helaas buiten mijn budget :cry:

Om toch maar even een leuk plaatje te zien:
Afbeelding

Apart, creatief, maar of het handig is :?

19 feb 2010 9:43

horn schreef:
turbocruiser schreef:We zijn natuurlijk niet allemaal even bedreven met de forum-zoekfunctie als sommige Rakkers en/ of Junkies.

Dit klinkt een beetje als 'zoeken vanaf de drempel' en dan roepen 'Schaaaaaat, waar ligt mijn paspoort? Ik kan het nérgens vinden...' :oops:

klinkt meer als thuis :D

19 feb 2010 10:25

Traveller69 schreef:
horn schreef:Als je ergens nieuw bent, mag je best een inspanning verrichten om je in te lezen/leven.

Hele grote +1

Back on topic, zag dat van Harry Winston een nieuwe horloge met alarmfuncite uitkomt (kan ff niet zo snel een plaatje vinden om te linken maar op http://www.horloge.info/nieuws/Harry-Winston-Project-Z6-24-uurs-mechanisch-alarm/567 kun je 'm zien. Erg mooi, valt helaas buiten mijn budget :cry:

Om toch maar even een leuk plaatje te zien:
Afbeelding

Apart, creatief, maar of het handig is :?

mooi?? het zal vast heel knap in elkaar zitten maar krijg er een enorm "prius laadstation"gevoel bij..jeuken dus..

Oja, Steiner heeft in ieder geval echt de mooiste nato's
:D :twisted:

19 feb 2010 10:38

Gewoon prima zaak, met leuke eigenaar. Stahl is wel ok.

19 feb 2010 11:04

Heeft ook een gave Cobra overigens 8) :wink:

19 feb 2010 11:25

I know.
Is echte liefhebber.

19 feb 2010 13:59

Richard schreef:
horn schreef:

klinkt meer als thuis :D

Had gehoopt dat de licht ironische ondertoon wel te horen zou zijn tussen de regels door. Helaas gaat dat met een internet-forum niet zo gemakkelijk. :wink:

19 feb 2010 14:05

horn schreef:
En nee, we hoeven niet allemaal daar een horloge te gaan kopen :bang:

Gelukkig :mrgreen:
Gesloten onderwerp