Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
10 feb 2010 22:59
Laat maar horen Zaterdag over een week ! !
Groet, Frank
11 feb 2010 13:38
Remolie is binnen!
17 feb 2010 0:26
Zou er zaterdag nog wat tijd over zijn om een pookhoes te vervangen? evt. wat kleefstof aanwezig om hem vast te zetten?
18 feb 2010 21:31
Ik heb zin in zaterdag. Vroeg me af of het leuk is als we vooraf allemaal een gooi doen naar de uitkomst van de rollenbank. Kunnen we achteraf lekker verongelijkt klagen

. Iedereen aantal kilometers aangeven en evt. relevante "aanpassingen" die het vermogen (kunnen) beinvloeden:
Dus:
Jasper
195k km
Luchfilterhuisaanpassing + K&N Luchtfilter en een Promax chip
Voorspelling: 230 pk
18 feb 2010 22:25
hey mensen!
Ik heb ook nog iets moois voor zaterdag, Heb namelijk dan professionele pollijst spullen bij. (3M)
En ja, heb een autotechnische achtergrond, ook op dit gebied binnen de schade branche, dus mocht je krassen hebben, kan ik kijken wat ik voor je kan beteken

Zou iemand mij nog een pbtje kunnen sturen met de exacte adres gegevens ? Deze kreeg in niet gevonden via google (kz-uitvalbasis ?) en misschien een telefoonnummer dat mocht ik verdwaalt rondrijden ?
Jullie snappen me vast wel, Tot zaterdag!
18 feb 2010 22:41
alfa male schreef:Jasper
195k km
Luchfilterhuisaanpassing + K&N Luchtfilter en een Promax chip
Voorspelling: 230 pk
Bescheidenheid siert de mens ; dat moet toch ruim boven de standaard 240 zijn ; ik zeg 247,3

de mijne weet ik al dus gok ik lekker met jou mee
Groet, Frank
18 feb 2010 22:46
Johann
95k km
Airbox mod + K&N
RS Barn Stage 1 chip
RS Barn Cat-back
De mods hierboven zou goed moeten zijn voor een extra 16pk, dus een totaal van 256, maar ik denk dat ik dichterbij 240 pk ben.
18 feb 2010 23:27
90k km
Gatenkaas airbox
....ik schat zo'n 238 paardjes onder de motorkap! Moet wel koud en vochtig zijn buiten, voor een betere vulling

Ben overigens wel benieuwd of iemand met een standaard 968 boven de fabrieks opgave komt. Een frisse 964 en 993 zit vaak boven fabrieks opgave heb ik me laten vertellen.
Moet trouwens nog even kijken of ik de PS3 meeneem. Kan een game met Zolder niet vinden

En om dat met een circuit developer te maken in een dagje gaat krap worden.
19 feb 2010 16:45
Nou mannen, dat gaat alweer lekker. 968 had wel weer een weekje of 2 stil gestaan dus ik dacht vanmiddag maar even te starten zodat ik morgenochtend niet voor verassingen zou komen te staan. Niet dus. Startmotor draait mooi rond maar er gebeurt verder niets. Eerst reserve DME erin gezet: geen verschil, weer niet starten. Nu even alle accuspanning eraf gehaald om te kijken of het alarm/startonderbreker gekke dingen doet en over 10 minuten nog eens proberen.
Verder nog suggesties van jullie kant?
19 feb 2010 17:07
Draait de benzine pomp? Heb je vonk? daar zou ik mee beginnen.
19 feb 2010 17:10
benzinepomp draait volgens mij niet (ik hoor niets, waar zit ie, achterin?). Wel vonk. poortje 30 van de DME heeft power.
19 feb 2010 17:24
Ja, de benzine pomp zit rechts achter.
19 feb 2010 17:53
Ben even aan het eind van mijn technische mogelijkheden hier (parkeergarage van mijn werk). Heb wegenwacht erbij gehaald, zijn er binnen een uur. ...donkere wolken boven morgen als het de brandstofpomp is...
19 feb 2010 17:58
Heeft die sloop 968 van Frank nog een brandstofpomp over? Zou ik op de terugweg mee kunnen nemen...
Heb je de zekering van de brandstofpomp gechecked?
19 feb 2010 18:03
alfa male schreef:Iedereen aantal kilometers aangeven en evt. relevante "aanpassingen" die het vermogen (kunnen) beinvloeden:
185 Dkm
... wit geschilderde achterspoiler en 'n zware rechtervoet ..
't is dat ik niet met de 968 aanwezig kan zijn - anders zou ik (met deze aanpassingen) in zetten op 250 PK
19 feb 2010 18:07
Ja, zekering brandstofpomp geeft een mooi groen lichtje in de tester....
19 feb 2010 18:12
Hier:
176 Dkm
Standaard blok
Gatenkaas airbox met GREEN filter.
race remolie in mijn oren
Ik zet in op 235 รก 245 Pk.
19 feb 2010 18:17
brandstofpomp nieuw is ook weer niet zo duur, zal daar niet op besparen. Nog even en de hele auto is straks nieuw....
19 feb 2010 18:46
Als ik problemen heb, ga ik gewoon ieder zekering na. Je heb de tyd...er is ook een 2e zekerings kastje binnen de auto, maar ik weet niet presies waar.
Heb je een van de bypass draadjes voor de DME? Verbind nummer 87, 87b en 30
19 feb 2010 19:06
Ja, heb ik al gedaan. Krijg geen sjoege uit de brandstofpomp (niks te horen althans) als ik dat doe.
19 feb 2010 19:08
Iets minder urgent: graag zou ik morgenochtend ook langs komen; ben benieuwd naar de andere 968ers. Is dat OK?
19 feb 2010 19:11
alfa male schreef: Krijg geen sjoege uit de brandstofpomp ...
... en als je de brandstof-pomp direct op de accu aan- sluit
19 feb 2010 19:16
Olaf schreef:alfa male schreef: Krijg geen sjoege uit de brandstofpomp ...
... en als je de brandstof-pomp direct op de accu aan- sluit

Dat is volgens mij feitelijk wat ik doe met het doorlussen van die DME poorten met een koperdraadje. Fysiek eronder vandaan halen heb ik hier niet de spullen voor.
19 feb 2010 19:22
blokkie schreef:Iets minder urgent: graag zou ik morgenochtend ook langs komen; ben benieuwd naar de andere 968ers. Is dat OK?
Het is mijn feestje niet, maar volgens mij zijn alle 968jes welkom.
19 feb 2010 19:26
Jasper, je zou ook een bougie uit kunnen draaien en de motor laten draaien. Als je een wolke by die bougie gat uit zien kom, heb je wel benzine druk.
Sommige benzine pompen zijn stil, maakt die jouwe vroeger een herrie?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.