Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 maart 2008 21:52
ppp 356,
ipv 73er RS zou je ook nog voor een oer (1976..?) Turbo kunnen gaan, als het om de snelheidssensatie i.c.m. klassiek gaat en je er ook wat regelmatiger in zou willen rijden.
29 maart 2008 22:42
ipv 73er RS zou je ook nog voor een oer (1976..?) Turbo kunnen gaan, als het om de snelheidssensatie i.c.m. klassiek gaat en je er ook wat regelmatiger in zou willen rijden
Da's volgens mij geen vergelijk..
29 maart 2008 23:29
Eens. Inderdaad is die gele bij Porsche Gelderland een hele mooie! Inruilen van de 996 lijkt me daar ook geen probleem. Ben je in een keer klaar!
Verder vind ik het blauw ook mooier dan rood op een GT3RS
Ik snap de keuze ook. Een ' 73 er RS blijft iets unieks.
Of een 3.0 RS of RSR, ook leuk, maar al wel weer moderner G-model.
Denk dat de 2.7 RS een mooie aanvulling naast de 356 jes zal zijn.
Ben benieuwd!
30 maart 2008 0:19
Ik begrijp 't als een van de weinigen wss iets minder Paul... ; zeker, een oude RS is uniek , maar dat ik de GT3RS volgens mij zeker ook met z'n 200 geproduceerde aantallen (toch?).
En idd...met een klassieke RS kun je meedoen aan klassieke toerritten ; dit is een goede reden normaliter...maar vind ik iets minder van toepassing op iemand die ook al 2 356's heeft...
Maar goed, wie betaalt, bepaalt...en jij bent een echte liefhebber, dus moet gewoon je gevoel volgen...daar kan niemand over oordelen en hoort niemand over te oordelen.
Er zal ongetwijfeld weer een smaakvolle auto voor in de plaats komen, maar ik vind die wit-blauwe van jou wel een gave bak hoor...
30 maart 2008 9:40
ik zou hem ook niet weg doen, past toch wel in de nieuwe garage Paul??
30 maart 2008 9:49
Jeroen C3.0 schreef:Eens. Inderdaad is die gele bij Porsche Gelderland een hele mooie! Inruilen van de 996 lijkt me daar ook geen probleem. Ben je in een keer klaar!
Die auto is niet te koop !!!!
Dit heb ik contractueel vastgelegd, bij de verkoop aan PCG.
30 maart 2008 10:39
GT3-RS eruit, wat mij betreft eeuwig zonde en een actie waar je later spijt van kunt krijgen.
Zet de auto anders een tijd stil om er over een paar jaar weer van te kunnen genieten.
Een 2.7 RS is ook erg leuk, maar niet voor het geld dat ze moeten kosten.
Het historische gevoel bij een oude RS is spectaculair, niet het rijden ermee.
Voor mij liever een mooi opgebouwde RS-Look met als basis een amerikaanse 2.4T, geeft uiteindelijk de zelfde auto ( op een voor mij als rijder een onbelangrijk nummertje na ) en daar kun je onbezorgd hard mee gaan, alsof het een oude kever is.
.
30 maart 2008 12:24
Met Erwin eens...
'73-er RS is leuk voor de 'verzamelwaarde' maar daar houdt het ook een beetje op
Zou de GT3 houden en idd een vette R/RS/RSR of ST bouwen
Maar ja... de keus is niet aan mij
30 maart 2008 19:22
Erick schreef:Die auto is niet te koop !!!!
Dit heb ik contractueel vastgelegd, bij de verkoop aan PCG.
Alles is te koop.
30 maart 2008 19:26
horn schreef:Erick schreef:Die auto is niet te koop !!!!
Dit heb ik contractueel vastgelegd, bij de verkoop aan PCG.
Alles is te koop.
Ik ga er verder niet op in, maar in dit geval niet mogelijk voor een derde.
30 maart 2008 19:30
"hallo meneer, noem uw prijs maar..." Wedden dat er uiteindelijk een prijs uit komt rollen? Maar ja, fictief verhaal. Heb al een auto
30 maart 2008 19:45
Jeroen914 schreef:Met Erwin eens...
'73-er RS is leuk voor de 'verzamelwaarde' maar daar houdt het ook een beetje op
De prijzen van een '73 RS zijn momenteel echt krankzinnig (200+k).
Een goede replica heb je denk ik voor 60-80k. Kun je nog heel wat moois kopen van het wisselgeld
30 maart 2008 19:51
De prijzen van een '73 RS zijn momenteel echt krankzinnig (200+k).
Ik denk niet dat ik daar met een gerust hart in zou kunnen sturen

Doe me dan maar een goeie replica.... ik hield denk ik toch de GT3RS..
30 maart 2008 20:47
Oké...we zijn er uit Paul ; je moet de GT3RS houden
30 maart 2008 22:43
Erick schreef:horn schreef:Erick schreef:Die auto is niet te koop !!!!
Dit heb ik contractueel vastgelegd, bij de verkoop aan PCG.
Alles is te koop.
Ik ga er verder niet op in, maar in dit geval niet mogelijk voor een derde.
Dat lijkt me dan een raar contract om als verkoper op te stellen en als koper om te ondertekenen. Maar goed, jij zegt het, dus het zal wel zo zijn. Zal dan wel iets met sentiment en/of gunning te maken hebben.
Ben jij jurist dat je bij dergelijke transacties betrokken bent en dergelijke contracten opstelt?
30 maart 2008 23:16
Inderdaad een moeilijke beslissing Paul. Maar je hebt een weloverwogen besluit genomen met zeer legitieme redenen.
Heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje voor de GT3RS
31 maart 2008 7:17
Oké...we zijn er uit Paul ; je moet de GT3RS houden
Inderdaad Jurgen! We kunnen zo'n moeilijke beslissing niet alleen aan Paul overlaten natuurlijk..
05 apr 2008 0:47
Zo'n mooie auto, daar is die van mij maar een grijze muis tegen...
Dat je toch een goed gevoel aan de verkoop mag overhouden Paul!
15 mei 2008 22:24
Ga voor die '73 RS voor íe helemaal onbetaalbaar is... of.. laat een replica bouwen en koop er een kasteel in polen bij, veel wijsheid Paul.
15 mei 2008 22:34
Paul, ik weet dat je vroeger ook veel interesse had in een 964 RS.
Nu niet meer ? Zo ja, waarom ?
Voel wel aan dat een 73 RS meer geschiedenis uitstraalt en gaat ook vooruit.
23 feb 2010 18:50
Erick schreef:Jeroen C3.0 schreef:Eens. Inderdaad is die gele bij Porsche Gelderland een hele mooie! Inruilen van de 996 lijkt me daar ook geen probleem. Ben je in een keer klaar!
Die auto is niet te koop !!!!
Dit heb ik contractueel vastgelegd, bij de verkoop aan PCG.
... contractbreuk
23 feb 2010 19:06
Bedankt Olaf! Die ga ik van het weekend even ophalen.
23 feb 2010 20:11
beetje wat de gek ervoor vraagt

zoals ik eerder al zei:
alles is te koop
23 feb 2010 20:19
Ik ruil mijn 911 erop in en laat contractueel vast leggen dat hij niet verder verkocht mag worden!
23 feb 2010 21:16
Staat al maanden te koop overigens....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.