24 feb 2010 9:34
24 feb 2010 10:13
erwinb69 schreef:Even een vraagje betreffende UK cars.........zou het een optie zijn op een RHD car om te laten bouwen naar een LHD car?
24 feb 2010 10:13
24 feb 2010 10:16
24 feb 2010 11:31
24 feb 2010 12:56
24 feb 2010 13:37
erwinb69 schreef:Ralf996,
Koplamp afstelling en tellers noem jij een kleinigheid. Is het zo dat je andere koplampen moet hebben omdat ze in the UK een ander lichtbeeld hebben? En kan je dan volstaan met alleen de koplamp glazen of moet er een hele andere unit in?
Erwin.
24 feb 2010 13:38
rovanderwal schreef:...en na een paar maandjes had ik hierdoor een paar duizend extra te besteden...
24 feb 2010 15:14
24 feb 2010 15:50
24 feb 2010 15:59
24 feb 2010 16:33
erwinb69 schreef:Bertroex,
IK begrijp dat jij in the UK woont cq verblijft en enige ervaring hebt met de markt aldaar?
Is volgens jou beter om een aankoop partikulier te doen of bij een dealer?
Als ik in the UK een auto koop heb ik dan te maken met onverwachte kosten bovenop de prijs die geadverteerd staat zoals afleveringskosten, kosten voor uitvoer, UK belasting of weet ik het wat?
Erwin.
24 feb 2010 17:23
rovanderwal schreef: zelfs in Nederland na een tip van een forumlid![]()
En ik rij nu mijn prachtige zwarte 'S' die net 100.000 gereden had![]()
24 feb 2010 20:06
24 feb 2010 20:26
24 feb 2010 21:15
25 feb 2010 0:40
25 feb 2010 14:56
26 feb 2010 9:58
horn schreef:Haalt Motron wagens uit andere landen dan uit Duitsland? Dat is nieuw voor mij. Wist ik niet.
26 feb 2010 12:55
horn schreef:goede keus. Nog steeds tevreden?
28 feb 2010 15:39
08 maart 2010 15:44
erwinb69 schreef:Zonder gekheid, er is inderdaad voldoende te koop op het vaste land en evt de kleine plas over in the UK. Even een vraagje betreffende UK cars.........zou het een optie zijn op een RHD car om te laten bouwen naar een LHD car? En heeft iemand een idee wat de kosten zijn die daaraan zijn verbonden?
12 maart 2010 19:40