Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: TV, Movie & IMDB

26 feb 2010 7:55

[quote="Jeroen914"]van het weekend Edge of Darkness gezien met Mel Gibson
serieus goeie film! aanrader...

quote]

+1

26 feb 2010 8:11

Dank voor de tips. Heb hier voor het weekend Avatar, Sherlock Holmes, Tooth Fairy en The ugly truth liggen. Oja, en Fast & the Furious 4 :cheesy: .Gisteren Up in the air gekeken. Leuke film met George Cloony. Niet bijzonder, wel onderhoudend.

On the flipside (om met Jeroen te spreken :wink: ): alle seizoenen van Entourage - briljant!

26 feb 2010 9:01

Als ik tijd heb komend weekend wil ik Lovely Bones gaan kijken. Moet wel een indrukwekkende film zijn.

26 feb 2010 15:03

The Ugly Truth is wel leuk (voor een rom-com)

01 maart 2010 13:06

Van het weekend "Legion" gekeken...
op zich wel geinig, maar niet bijster origineel / spannend / verrassend
vermakelijk als je toch niks beters te doen hebt, maar hoeft zeker niet op het 'must see' lijstje ;)

The Hurt Locker is de moeite waard

Ben wel benieuwd naar Lovely Bones

01 maart 2010 14:05

horn schreef:Dank voor de tips. Heb hier voor het weekend Avatar, Sherlock Holmes, Tooth Fairy en The ugly truth liggen.

Avatar gewoon in de bioscoop gaan zien met zo'n raar brilletje op je neus. Erg indrukwekkend en dan valt ook het standaardverhaaltje niet zo op :twisted:

Afgelopen weekend de laatste aflevering van SG1 gezien. Toch leuk zo'n dvdbox van 10 seizoenen :shock:

01 maart 2010 23:44

iemand al

the green zone gezien

of

the book of eli

en hoe waren ze?

o ja en wallstreet 2 met micheal douglas nu nadattie z,n straf heeft uitgezeten van deel 1 lijktme dope shit man die film 8)

02 maart 2010 12:58

Gister weer Verborgen Gebreken gezien met Jennifer Hoffman! Heerlijke scenes!

02 maart 2010 13:04

book of eli staat vanavond op de planning. of The Hurt Locker - die ligt ook nog klaar. Evenals The Blind Side. Maar wil graag the book of eli zien na alle reclame die ik op MTV daarvan gezien heb. En ben een denzel fan...

Iemand gisteren op tv gekeken naar Nic Cage in National Treasure? Kwam hem tegen tijdens het zappen. Ken die film niet, maar vind Cage vaak wel goed. Anyone?

Ugly Truth wel leuke romcom niemendal film voor zaterdagavond op de bank. Up in the air vond ik wel leuk, totmbo vond er geen ruk aan. Fast & Furious 4 was ook weer redelijk mis. Maar ja, die kijk ik alleen en op het eind van de avond. Past in het genre tieten-schieten-en-bandieten. En daar voldoet hij dan wel weer aan... :wink:

02 maart 2010 13:13

ja, kende hem al, leuke film, mooie speurtocht ! oja ik heb na volgend weekend wel tijd hoor kan ik die sherlock holmes etc wel even voor je nakijken of er geen foutjes in zitten.. :wink:

03 maart 2010 19:18

Book of Eli??? Als je de trailers op de reclame gezien hebt (o.a. MTV) zou ik het daar lekker bij houden. Heb je meteen alles gezien. Weer twee uur van mijn leven verkloot (gelukkig vannacht...) :twisted:

Vanvond Hurt Locker...

03 maart 2010 21:38

thanks for the tip :? scheelt weer tijd :wink:

04 maart 2010 18:19

Hurt Locker, aardige actiefilm. Niet bijzonder, maar leuk tijdverdrijf.

05 maart 2010 19:28

Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.

12 maart 2010 0:17

Eindelijk benjamin Button mogen bekijken , met een vleugje Forrwest Gump en een vleugje al time favorite The big fish toch een knap stukje film , langzame start om vervolgens uit te pakken in gevoelig emotioneel verhaal waar ik toch een traantje moest wegpinken .... :res:

Op naar Sherloc SM Holmes :popcorn:

16 maart 2010 1:46

amandus schreef:Op naar Sherloc SM Holmes :popcorn:

:roll: Heb je hem nog steeds niet gezien :?

Afbeelding dont forget youre :popcorn:

16 maart 2010 2:19

Armored gezien, wat een suffe film. Zit nu Law Abiding Citizen te kijken - spannend...

16 maart 2010 12:33

Gister weer Jeniffer Hoffman in Verborgen Gebreken... Elke week het zelfde liedje! Wat een lekker wijf!

19 maart 2010 4:11

net "Shutter Island" gezien
http://www.imdb.com/title/tt1130884/
wow!

19 maart 2010 9:15

Totmbo wilde die niet zien .. dus werd het Edge Of Darkness met Mel Gibson 8)

19 maart 2010 9:43

8) trailer , was het wat :?:

19 maart 2010 10:57

zie vorige blz ;)

The Lovely Bones ook gezien
Op zich wel een goeie film, vooral het 'tussen hemel en aarde' erg knap gedaan
Vond alleen het eind een beetje gehaast/gekunsteld...

19 maart 2010 12:43

wolf schreef:Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.

Geinige film ja!

20 maart 2010 0:01

Ik heb mijn eerste 3D imax ervaring vandaag gehad in de vorm van Alice in Wonderland, film was oké geen verrassing of afwijking van de origineel verhaal Depp was geweldig as usual :thumleft: Mooi gemaakt is het zeker en de 3D imax evaring was echt geweldig!

:thumleft: :thumleft: :thumleft: voor Alice

:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: voor de rest :wink:

20 maart 2010 1:59

net "Cop Out" met Bruce Willis gezien
leuke film! eigenlijk de hele film door hard op zitten lachen (en dat gebeurd niet zo vaak)

morgen avond naar de bios voor Alice in 3D
ben benieuwd
Gesloten onderwerp