Dank voor de tips. Heb hier voor het weekend Avatar, Sherlock Holmes, Tooth Fairy en The ugly truth liggen. Oja, en Fast & the Furious 4 .Gisteren Up in the air gekeken. Leuke film met George Cloony. Niet bijzonder, wel onderhoudend.
On the flipside (om met Jeroen te spreken ): alle seizoenen van Entourage - briljant!
Van het weekend "Legion" gekeken... op zich wel geinig, maar niet bijster origineel / spannend / verrassend vermakelijk als je toch niks beters te doen hebt, maar hoeft zeker niet op het 'must see' lijstje
book of eli staat vanavond op de planning. of The Hurt Locker - die ligt ook nog klaar. Evenals The Blind Side. Maar wil graag the book of eli zien na alle reclame die ik op MTV daarvan gezien heb. En ben een denzel fan...
Iemand gisteren op tv gekeken naar Nic Cage in National Treasure? Kwam hem tegen tijdens het zappen. Ken die film niet, maar vind Cage vaak wel goed. Anyone?
Ugly Truth wel leuke romcom niemendal film voor zaterdagavond op de bank. Up in the air vond ik wel leuk, totmbo vond er geen ruk aan. Fast & Furious 4 was ook weer redelijk mis. Maar ja, die kijk ik alleen en op het eind van de avond. Past in het genre tieten-schieten-en-bandieten. En daar voldoet hij dan wel weer aan...
Woonplaats: Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Re: TV, Movie & IMDB
02 maart 2010 13:13
ja, kende hem al, leuke film, mooie speurtocht ! oja ik heb na volgend weekend wel tijd hoor kan ik die sherlock holmes etc wel even voor je nakijken of er geen foutjes in zitten..
Book of Eli??? Als je de trailers op de reclame gezien hebt (o.a. MTV) zou ik het daar lekker bij houden. Heb je meteen alles gezien. Weer twee uur van mijn leven verkloot (gelukkig vannacht...)
Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.
Eindelijk benjamin Button mogen bekijken , met een vleugje Forrwest Gump en een vleugje al time favorite The big fish toch een knap stukje film , langzame start om vervolgens uit te pakken in gevoelig emotioneel verhaal waar ik toch een traantje moest wegpinken ....
The Lovely Bones ook gezien Op zich wel een goeie film, vooral het 'tussen hemel en aarde' erg knap gedaan Vond alleen het eind een beetje gehaast/gekunsteld...
wolf schreef:Der Baader-Meinhof Complex gezien. Boeit goed. Ook mooi tijdsbeeld. Opvallend hoe de overheid zich liet gijzelen. En 2x rijdt der Andreas in een Porsche en 2x verhaftet.
Ik heb mijn eerste 3D imax ervaring vandaag gehad in de vorm van Alice in Wonderland, film was oké geen verrassing of afwijking van de origineel verhaal Depp was geweldig as usual Mooi gemaakt is het zeker en de 3D imax evaring was echt geweldig!