| Auteur | Bericht | 
        
			| Gert-Jan 
					964 targa (mei 1991)Scheveningen   |   964 waarschuwingslampjeHallo,
 M'n 964 targa is eindelijk in Nederland!!! Gisteren glansrijk door de RW keuring gekomen en heel lekker om eens een BMP van Euro 0,00 te hebben. Eindelijk denkt de belastingdienst eens mee!!
 
 Toch even een vraagje. Wat me opvalt na de rit terug uit Frankfurt en nu al even een 1000km test rijden in NL is dat het waarschuwingslampje van de remmen/hydrolisch systeem (ziet er uit als (0) ) af en toe een tijd aangaat en dan ook weer uit. Remvloeistof is op juist nivo en remmen doet ie goed. Iemand een idee wat dit is en waar ik zou moeten zoeken om dit op te lossen?
 
 groet,
 
 Gert-Jan
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 21:33 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Paul II 
					3.2 '88 (HET geluid)  993 2S '97 (DE kont)  997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________RTFM (Lees De Handleiding Verdorie) want die heb je, in het Engels      Waarschijnlijk gaat het niet om hydraulic maar mechaniek: de remblokken naderen hun einde. Wil zeker niet zeggen dat je ze morgen al moet laten vernieuwen, kan nog enkele duizenden mee  Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 21:38 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Gert-Jan 
					964 targa (mei 1991)Scheveningen   |   Re: 964 waarschuwingslampjeHoi, handleiding, tsja daar kwam ik niet 123 uit. Klopt wel wat je zegt denk ik, de blokken voor zijn nieuw maar achter zit er nog maar 3 a 4 mm op. Als dat het is weet ik wat ik moet doen!   
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 21:40 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| horn 
					PF #57   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________Paul zegt waarschijnlijk ! Als je de handleiding al niet kan lezen is het wellicht handig je nieuwe 911 gewoon een beurt te laten geven door een Porsche specialist. Die kan de auto gelijk voor je nalopen en een checkup geven. Weet je waar je aan toe bent...  Life is too short to drive boring cars
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 22:26 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Gert-Jan 
					964 targa (mei 1991)Scheveningen   |   Re: 964 waarschuwingslampjeIk lees en hoor wat Paul zegt. M'n blokken achter hebben nog zo'n 3 mm, zou dus logisch kunnen zijn. check up's bij garage's/specialisten????? Weet wel hoe die dat commercieel aanpakken........ 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 22:50 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| turbocruiser 
					964 C2 1992Amstelveen   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________Ja zeker, goede raad is goud waard, maar ga vooral je eigen weg. Succes.   "Il mattino ha l' oro in bocca"
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 22:52 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Gert-Jan 
					964 targa (mei 1991)Scheveningen   |   Re: 964 waarschuwingslampjehandleiding (goed) lezen kost nog even tijd....  
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 23:01 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: 964 waarschuwingslampjeRemmen is voor watjes dus lekker gassen met die bak!_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
 
 
 
    							Laatst bijgewerkt door Maarten op 05 maart 2010 23:37, in totaal 1 keer bewerkt. 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 23:07 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Paul II 
					3.2 '88 (HET geluid)  993 2S '97 (DE kont)  997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________Als je zekerheid wilt, kunnen we even afspreken bij deze specialist    Woon in Leidschendam-Voorburg  Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 23:15 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| horn 
					PF #57   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________Tuurlijk joh. Workshop manual downloaden en de rest bij de Kwikfit laten doen  Life is too short to drive boring cars
 
 
 | 
		
			| 05 maart 2010 23:35 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   |   Re: 964 waarschuwingslampje
 
 | 
		
			| 06 maart 2010 9:09 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| Diablo 
					Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder 
Belgie (Limburg)   | _________________________________________  Re: 964 waarschuwingslampjeDamm Girl , You Look So Good It Hurts !!
 Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
 
 
 | 
		
			| 06 maart 2010 10:00 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Dimitri-Turbo 
					Omg. Amsterdam   |   Re: 964 waarschuwingslampje_________________________________________Gert-Jan ik weet niet naar welke specialist jij gaat, maar de mijne denkt mee! Als het nog even kan dan laat hij die blokken nog oprijden zo niet dan vervangen!  Zo ook mijn banden op de 964... auto is 2 weken geleden in de garage geweest! achterbanden hebben nog 3 mm, kan vervangen maar eerst maar even verder op rijden (waren de worden van de specialist) en dan in het voorjaar ergens een nieuwe   Het leven gaat door..
 
 
 | 
		
			| 07 maart 2010 8:23 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| turbocruiser 
					964 C2 1992Amstelveen   |   Re: 964 waarschuwingslampjeZo doet de mijne het ook, die zit vlakbij Uithoorn, en Renntech is precies zo._________________________________________Is dus geen zeldzaamheid.
 "Il mattino ha l' oro in bocca"
 
 
 | 
		
			| 07 maart 2010 10:46 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Peter 
					Geen Boxster 981 S meer   |   Re: 964 waarschuwingslampjeDan heeft hij er toch wel bij verteld dat 3 mm profiel met brede banden  boven de 100 km/h in de stromende regen niet verantwoord is.
 
 | 
		
			| 07 maart 2010 11:43 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Gert-Jan 
					964 targa (mei 1991)Scheveningen   |   Re: 964 waarschuwingslampjegezien de herrie van het target dakje is die top van boven de 100 een bijzondere    Kennelijk zit er ook een specialist in Scheveningen waar ik woon. Zal hem eens opzoeken.  Overigens, niks mis met Kwik Fit, ga er alleen niet naar toe met mijn auto's maar denk wel dan ze voor het gangbare, olie, filters en normale banden niet voldoende equiped zijn, al moet ik zeggen dat ik eens met mijn Landrover Defender en Mud Terrain banden meer dan goed bij ze ben geholpen met het uitbalanceren en geloof me met die banden is dat een heel wat zwaardere en moeilijkere  klus dan met porsche banden. Overigens, de zon leek heerlijk, maar dit weekend met dak open en verwarming vol aan was het toch nog wel fris, waar blijft de echte lente!!!!!!    
 
 | 
		
			| 07 maart 2010 20:57 | 
					
					     | 
	
	
		|  |