16 feb 2010 20:59
23 feb 2010 17:27
cabrio wim schreef:Michel Vaillant schreef:dat verhaal van de biedingen op die 3.2 met hard top zou ik niet al te serieus nemen. over de auto doe ik geen uitspraak want die kan best goed zijn maar de advertentie roept wel wat vragen op:
12k ofwel <500km per jaar![]()
ook bijzonder is dat het lijkt of ie z'n vrienden laat bieden. want mensen die, na een bod te hebben gedaan, zichzelf op dezelfde dag gaan overbieden op marktplaats zonder dat er in de tussentijd iemand anders heeft geboden
![]()
![]()
. het verhaal wordt steeds bijzonderder. ben benieuwd of de onderhoudshistorie ook zo bijzonder in elkaar steekt
Is geen onderhoud historie bij, is n.l mijn ex Porsche.
Deze heeft een volledige motor revisie gehad, dus vanuit de krukas.
Ik denk dat hij doelt op de km's na de revisie.
Hardtop is origineel, dus geen zelfbouw van mij.![]()
Wat de rest is wat je schrijft, kan wel/niet waar zijn, maar zal wel meer gebeuren.
23 feb 2010 23:56
Michel Vaillant schreef:dat verhaal van de biedingen op die 3.2 met hard top zou ik niet al te serieus nemen. :
cabrio wim schreef:is n.l mijn ex Porsche. Hardtop is origineel,
24 feb 2010 0:45
03 maart 2010 21:22
03 maart 2010 21:50
Michel Vaillant schreef:hi cabrio wim. hoezo heeft een auto die van jou is geweest geen onderhoudshistorie? je wekt de indruk dat je wel profi bezig bent met dit soort voituresdus had ik anders verwacht.
04 maart 2010 0:31
Fred4 schreef:Die rode is zeker mooi en ook nieuw voor mij, en qua prijs denk ik wel in orde. Alleen rood is niet helemaal mijn kleur.. (ik weet het, ik lijk wel een w..f)
04 maart 2010 12:29
06 maart 2010 18:18
06 maart 2010 18:55
Johannvb schreef:Volgens mij ziet de auto er niet uit. De lak is dof en de dak spant niet goed. De leder op de stuur is ook erg verweerd. Deze auto lijk me een beetje doorleefd, en voor bijna 20K + 1500 voor Fuchsen of teledials zou jij een beter auto kunnen kopen.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.luitink.nl/hd-zv-38.html