Vandaag weer een bezoek gebracht aan de 964. vorige week hadden we de motor al een keer gestart maar deze keer zat de uitlaat er volledig onder. Een plaatje van de twee rvs uitlaatpijpjes is te vinden in mijn album. Helaas zit er geen geluid bij; maar wat klinkt ie fantastisch (ok, ok ik ben waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld). En niet alleen het uitlaatgeluid, ook hoe het blok ronddraait, fan-tas-tisch!
afgelopen week is de C2 even weggeweest om wat extra vermogen te krijgen in de vorm van een pioneer autoradio, focal speakers en een audison versterker. Uiteraard kan niets tegen het uitlaatgeluid op, maar aangezien ik de C2 dagelijks wil gaan gebruiken vind ik een beetje lekkere installatie ook niet onbelangrijk. Plaatjes in mijn album, daar zie je de speakers in de opnieuw bekleede deurpanelen.
Deze week volgen de turbostoelen (die ook opnieuw met leer bekleed zijn) en de middenconsole en dashboard delen (zelfde leer als de deurpanelen en stoelen). Ondertussen is er tijd om een tapijtje te leggen

Zodra tapijt en stoelen etc. erin zitten uiteraard meer foto's!!