Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 maart 2010 21:09
Wij zijn er ook bij !!!

Bevestiging is in the box, Hotel is geboekt.
nr 025
Laatst bijgewerkt door
Rontin op 16 maart 2010 10:24, in totaal 2 keer bewerkt.
14 maart 2010 21:09
Bij mij was het, u heeft uw foto niet geplaatst, da hoef toch nie, en ik was de l.u.l
14 maart 2010 21:11
Gelukt!! Was wel ff spannend, 2x verkeerd de code ingegeven kwam daarna pas achter dat het hoofdletter gevoelig was...Maar uiteindelijk heb ik een plaatsje:D
14 maart 2010 21:11
André schreef:Weer te laat..............
invullen ging lekker, tot ik een foto uit mijn bestand
moest halen....
geen whizzkid, geen snelle PC, zou toch wel graag
weer meerijden
14 maart 2010 21:14
beetje een vreemd systeem op deze manier.
Ik heb echt raznedsnel alles ingetypt maar toch te laat.
Een loting zou eerlijker zijn...
14 maart 2010 21:14
Krijg de rambam allemaal, probeer in april wel op nieuw
14 maart 2010 21:27
niet ingeschreven dus ook niet te laat

succes de volgende keer voor iedereen die het nog niet gelukt is.
14 maart 2010 21:57
wooowwww, 1 minuut 57 deze keer.
En voor degenen die denken "ja, maar dit is niet eerlijk want alleen de allersnelsten kunnen een plaatsje bemachtigen", die kunnen gerust zijn.
Michael964 heeft al een tipje van de sluier gelicht zonder het te weten.
Daarover binnenkort meer....
14 maart 2010 22:02
Ik ga volgende keer toch maar ff inschrijven, kan ik mijn ticket mooi veilen
14 maart 2010 22:07
Rad911 schreef:Ik ga volgende keer toch maar ff inschrijven, kan ik mijn ticket mooi veilen

helaas, inschrijving is niet overdraagbaar.
14 maart 2010 22:47
Nummer 029, joehoeeeeeeeeeeeeee!
Wat pech met de laptop van mijn vrouw, die ik speciaal mee had genomen op visite om toch maar zeker te zijn van een internetverbinding.
Ik had ruzie met dat ding door het auto-aanvullen met verkeerde data, maar toch nog snel genoeg om erbij te zijn! Dat wordt weer een vermoeiende, maar prachtige tocht op 5 september. Ik zie nu al uit naar de barre tocht!
Nu alvast

voor de organisatie, vorig jaar was het perfekt geregeld
Laatst bijgewerkt door
cees op 15 maart 2010 11:40, in totaal 2 keer bewerkt.
14 maart 2010 22:55
Zeau, ook gelijk betaald en de kamer gereserveerd. Ons ben dr klaor vur
14 maart 2010 23:38
blackbird schreef:André schreef:Weer te laat..............
invullen ging lekker, tot ik een foto uit mijn bestand
moest halen....
geen whizzkid, geen snelle PC, zou toch wel graag
weer meerijden

Idem,mijn volgende foto is er een met 3 pixels of zo,gaat lekker snel weg.
14 maart 2010 23:44
Je hoefde geen foto mee te sturen!
14 maart 2010 23:58
Kreeg een herinnering dat er geen foto was gekozen,daarna alsnog een meegestuurd,en...............te laat.
15 maart 2010 0:06
Ai, dat is jammer, zelf heb ik die melding genegeerd met succes
15 maart 2010 0:15
Chaos alom weer dit keer.
Felicitaties aan degene die het gelukt is.
Inschrijvingen zijn nu zo massaal dat er zelfs een overboeking is ontstaan. De techniek houdt het niet meer bij. We hebben dus na deze ronde 23 in plaats van 20 equipes er bij.
De statistiek laat zien dat de inschrijfpagina maar liefst bijna 110 keer is opgevraagd binnen een minuut en mensen die snel genoeg waren dus inderdaad enorm veel geluk hebben gehad.
Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar we kunnen ons de frustratie van mensen die minder snel met het toetsenbord zijn goed voorstellen. Al heeft het sturen van pissige mails geen voorkeursbehandeling als resultaat.
Met een slordige 700 gegadigden op dit moment kunnen we niet iedereen gelukkig maken maar we proberen nog steeds naar een zo eerlijk mogelijke manier te zoeken voor iedereen.
Daarom zullen de laatste twee inschrijfronden zoals al eerder is aangekondigd ook op een andere manier verlopen. Helaas kost zo'n actie wel wat dus de prijzenpot zal dit jaar wat kleiner worden
In de komende weken zullen we meer uit de doeken doen over de laatste twee inschrijfronden.
Eerst op naar april.
Overigens is een foto niet verplicht zoals we al meerdere malen hebben aangegeven. Er komt alleen een melding dat geen foto is bijgevoegd wanneer je de voorwaarden accepteerd maar het formulier is gewoon te verzenden. Insturen van de foto kan dan later via de email plaats vinden.
15 maart 2010 13:20
maurice schreef:kunnen we niet iedereen gelukkig
Dat vind imho om eerlijk te zijn behoorlijk jammer en slordig, een event moet je toegankelijk maken voor iedereen die er graag heen wil, zeker een toertocht is daar uitstekend geschikt voor.
Als voorbeeld noem ik de jaarlijkse jubirit, wij (euuuhh Pascal) zeggen altijd kom maar op, je rijd Porsche dus doe maar mee, geen ellendige inschrijfvervaldatums, geen vriendjespolitiek etc. etc.
Zeker als je het medium
www.porscheforum.nl gebruikt om aandacht te vragen moet je de aanvragen via hier zeker honoreren..
Enfin dat is mijn mening, maarja wie ben ik in deze

ik heb er geen verstand van.
15 maart 2010 14:16
Nu neem ik aan dat maurice het ook betreurt niet iedereen mee te kunnen laten doen, naar mijn menig word er van alles geprobeert om de inschrijvingen zo eerlijk mogelijk te doen. Voor zover ik er vanaf weet zit je toch echt aan een maximum, je kunt niet als maar meer deelnemers mee laten doen.
15 maart 2010 14:28
Daar heb je helemaal gelijk in.
Helaas stelt de te rijden afstand, de opdrachten onderweg en de maximale rijtijd een maximum aan het aantal deelnemers. Het moet een sociaal en kwalitatief hoogwaardig evenement blijven waarbij ook alle ruimte is om met elkaar lekker te onspannen en niet in een stapvoets rijdende file achter elkaar aan te sjokken door de provincie. We willen ook dat iedereen gezellig met ekaar kan lunchen en niet midden in de nacht nog ergens de finish hoeft te bereiken. Door aan het maximum aantal auto's vast te houden kunnen we er ook samen met de overheidsinstanties en vele vrijwilligers voor zorgen dat iedereen gewoon lekker kan rijden en ook bij de opdrachten en stempelposten niet in een groot verkeersinfarct beland.
Het feit dat het animo zo enorm is gegroeid en er niet meer plaatsen beschikbaar zijn zorgt dat de huidige inschrijvingen niet meer voor iedereen gelijke kansen biedt. Dat heeft onze volledige aandacht en de laatste twee ronden zullen dan ook op een andere manier worden gedaan waarbij iedereen gelijke kansen heeft.
In onze jaarlijkse enquette zullen we tevens weer peilen wat men de meest eerlijke methode van inschrijven vindt.
15 maart 2010 14:58
John,
ik heb al heel wat vriendjes en vriendinnetjes moeten teleurstellen
15 maart 2010 15:44
Een helf met de klok mee, en de ander helft tegen de klok in levert ook al een heleboel ruimte op
15 maart 2010 16:43
Betekend wel bijna twee keer zoveel vrijwilligers maar ook veel lastiger vergunningen met de gemeentes.
15 maart 2010 16:50
Inschrijfgeld 30K a la Quote Challenge dunt het veld ook lekker uit
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.