Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: stationair 1200

14 maart 2010 20:13

turbocruiser schreef: maar van de omgevingslucht
weet ik. geloof ik niet in.

Re: stationair 1200

14 maart 2010 20:49

zelfde ook gehad. :(
als je erachter ben klein klusje, om te verhelpen.
zie http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/273692-question-i-have-crack-hose-please-read.html

Re: stationair 1200

14 maart 2010 21:06

wolf, die oude vellen moet je ook niet meer hard doortrekken... moet je doen vanaf de 996... :^:

Re: stationair 1200

14 maart 2010 21:30

JA tuurlijk, vooral die met het 3.4 liter-blok.
:mrgreen:

Re: stationair 1200

14 maart 2010 21:34

superieure techniek :twisted: maar zo weinig gevoel :(

Re: stationair 1200

15 maart 2010 14:12

wolf schreef:niet de kou. had hem fors doorgetrokken op de a27

Waarschijnlijk de ontsteking iets naar voorontsteking gegaan. :wink:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 14:13

Je bedoelt ontsteking vervroegd? 3.2 geen knock-sensors my little boy :mrgreen:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 14:24

Ben geen techneut maar ontstekingen kunnen toch wat vervroegen of verlaten? Bij mij was door de kou de ontsteking wat verdraait op de 1 of andere manier. Bij vol gas geven inhouden en stotteren. Ontsteking volgens fabriekswaarden laten zetten en toen ging ie als de brandweer, alleen bij een constante snelheid ging ie bokken laag in de toeren. Ontsteking iets verandert en probleem is weg, rijdt weer als vanouds. Hoog stationair duid volgens mij op verlaat of vervroegt ofzoiets. Feit dat als je weer in de stad rijdt het probleem bij jou weer weg is lijkt mij dus ontsteking die nu weer normaal staat :mrgreen: .

Re: stationair 1200

15 maart 2010 15:40

mmm.

ik heb dit
Afbeelding

en jij hebt dit
Afbeelding

:mrgreen:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:00

Ach Wolf, ben niet goed in iets uitleggen :mrgreen: maar ook nieuwe auto's kunnen het hebben. Daar is de ontsteking helemaal nieuwerwets. Als ik uit Zuid Frankrijk kwam en plankgas naar huis reed had de MB het ook weleens. Als ik dan een tankstop maakte liep ie ook wat hoger stationair en hing ook wat vlotter op het gas. En na rustig door Ned te rijden liep ie weer normaal. :lol:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:07

scheur in de cylinder :^:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:23

oeps
Afbeelding

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:36

Lach me maar uit Wolf...Gelukkig loopt ie weer 800 toeren :mrgreen:
md schreef:zelfde ook gehad. :(
als je erachter ben klein klusje, om te verhelpen.
zie http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/273692-question-i-have-crack-hose-please-read.html

Maar dit had het ook kunnen zijn toch. En dat vacuum werkt toch ook over de ontsteking?....

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:40

zekers, maar what doesn't kill you makes you stronger 8)

toch bedankt voor je technische bijdragen aan dit draadje bully :thumleft:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:42

wolf schreef:toch bedankt voor je technische bijdragen aan dit draadje bully :thumleft:

:mrgreen: :thumleft: graag gedaan :lol:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 16:51

Sorry Wolf rotgeintje maar kon het niet laten. :oops:

Re: stationair 1200

15 maart 2010 17:13

sopkip, ik rij geen water scheet :mrgreen:
Plaats een reactie