27 maart 2010 11:55
27 maart 2010 12:05
Diablo schreef:@ Eric daar er spanning op de pomp komt veronderstel ik dat DME ok is !
27 maart 2010 12:14
27 maart 2010 12:34
Diablo schreef:Dan heb ik ooit de stekker stuk gehad , waardoor ze nu kabel per kabel apart erin steken ,
Moet er eens terug een nieuwe stekker op zetten
27 maart 2010 16:52
EriC4C schreef:horn schreef:PS. DME-relais zou toevallig de oorzaak kunnen zijn van het niet meer starten, maar heeft niets te maken met het verdwijnen van de power bij lopende motor.
27 maart 2010 17:01
924 schreef:Diablo schreef:@ Eric daar er spanning op de pomp komt veronderstel ik dat DME ok is !
DME relais moet je altijd reserve hebben, is ook geen grote klus om deze te vervangen he ...
27 maart 2010 17:13
29 maart 2010 18:34
29 maart 2010 19:08
bully schreef:Klinkt als de benzinepomp....ff checken of die stroom krijgt.....
Diablo schreef:Hoi Jongens ,
Deze middag benzinepomp aangekomen !
En YESSSSSS hij draait weer als een zonnetje
Bedankt allemaal voor het meedenken !!!
29 maart 2010 19:21
29 maart 2010 21:14
29 maart 2010 21:55
29 maart 2010 21:56
29 maart 2010 22:06
29 maart 2010 22:19
vrijdag avond op de Vaanweg vlak bij een verkeerslicht waar allemaal petjes mongolen stopte
29 maart 2010 22:25
29 maart 2010 22:33
dynamic schreef:Ja zeker wel! OOk tijdens het rijden kan een DME relais (gecombineerd met benzinepomp relais) soldering het begeven. Sterker nog hij kan ook nog af en toe of een beetje verbinding maken waardoor je motor gaat haperen. Ik heb het helaas bij de TC Rotterdam moeten ervaren. En ik stond helemaal slecht: vrijdag avond op de Vaanweg vlak bij een verkeerslicht waar allemaal petjes mongolen stopte.Gelukkig wel hulp en gezelschap van mede forummers
29 maart 2010 22:36
29 maart 2010 22:40