Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Hoe bijzonder is een Porsche (nog)?

26 maart 2010 20:35

Speedy356 schreef:Ik ben manager ...
... Tijd zat dus om naar buiten te kijken :lol:

Tja... :cheesy: Doe je goed :thumleft:

Afbeelding

26 maart 2010 22:12

Ik verbaas me hier helemaal niet over, geef die jongens eens ongelijk. Er is tegenwoordig ook een brullende Gallardo, 599 oid. voor nodig om mijn nek te verdraaien.

Misschien moeten we er blij mee zijn, exclusiviteit heeft namelijk zijn prijs... :wink: :mrgreen:

26 maart 2010 22:15

soepkip 986 schreef:[Grote kans dat het boeren uit de provincie

Ik ben een boer (landbouwer) uit de provincie, toch heb ik een etype en een 930 zo stom zijn we nu ook weer niet

26 maart 2010 22:18

hehehe. een tujbo? wel leuk met een oude jag. doe maar es fotootje.

26 maart 2010 23:32

Alsof je slim moet zijn om een 930 of een E-type te rijden? Sleutel omdraaien tot hij broemmmmm zegt, koppeling in, versnelling in zijn 1, koppeling op laten komen en gelijk gas geven. En voor beiden geldt dan: hij rijdt!!!!!!!! :idea: :wink:

26 maart 2010 23:37

Theoretisch wel, praktisch is dat bij een E-type nog maar de vraag :lol:

Lang leve Lucas.... :roll:

26 maart 2010 23:40

Ik ben een boer (landbouwer) uit de provincie, toch heb ik een etype en een 930 zo stom zijn we nu ook weer niet

ligt er nog aan heb je wel een rijbewijs :wink:

27 maart 2010 0:39

Zo bijzonder dus.

Afbeelding

Eindelijk krijgt hij zijn zin. Paul Winkel uit Haarlem zeurt volgens zijn vrouw, Judith Hulsebosch, 'al zijn hele leven lang' om een donkerblauwe Porsche. Mét strik. ,,Ieder jaar weer, als hij zijn cadeautjes heeft uitgepakt vraagt hij: En waar is nu die donkerblauwe Porsche mét strik?"

Hulsebosch en de vier kinderen van het echtpaar waren het een beetje zat en besloten Winkel vrijdag op zijn zestigste verjaardag te verrassen met de zo felbegeerde Porsche. ,,Maar wel voor maar één dag, hoor", haast zijn vrouw zich om erbij te vertellen voor ze naar binnen rent om een verjaardagsontbijt voor de jarige (die op dat moment nog van niets weet) te maken.

Want ja, het moet natuurlijk wel leuk blijven, zo'n cadeautje...

27 maart 2010 11:25

@Etype Je mag dus wel stadsen(gast) zeggen maar boeren niet? En waar staat dat het domme boeren waren? :mrgreen:

27 maart 2010 12:07

Dat maak'ie er zelf van. Dom he?

Helaas, Pindakaas...

27 maart 2010 14:14

Retep schreef:Ik verbaas me hier helemaal niet over, geef die jongens eens ongelijk. Er is tegenwoordig ook een brullende Gallardo, 599 oid. voor nodig om mijn nek te verdraaien.
Ik ook niet, en vraag me ook af waarom een ieder zich dat hier wel doet. Moet je eens naar de foto's van de afgelopen tig meetings hier kijken. Wat staat er het meeste op? Juist ja, de GT3's, Turbo's en alles wat "exclusiever (lees: duurder) dan de rest" is.

Want hoezo exclusief? Op de gemiddelde meeting zie je meer Turbo's en GT3, dan SC's/3.2's! :cheesy: (en dan hebben we het nog niet over de rest natuurlijk ;) )

27 maart 2010 14:27

Steeds unieker die Cockster Rockster Gayman Cayman .... :mrgreen:

27 maart 2010 14:54

En hij kost de helft :thumleft:

27 maart 2010 17:50

Porsches zie je inderdaad meer op de weg dan 10 of 20 jaar geleden. Maar je ziet ook meer Ferrari's en Lambo's dan jaren terug. Het is een soort 'auto-inflatie'.
Is ook nogeens plaats afhankelijk denk ik. In Monaco heb je een klein kansje dat je wordt opgemerkt als je met een Pagani of een Koeningsegg komt aanrijden. De rest is daar al normaal. Sterker nog, daar ben je een sloeber als je een boot van 40 m hebt.....
Maar zoals al eerder hier gezegd; je koopt voor je eigen plezier en niet voor het plezier van een ander.
Lewie

27 maart 2010 18:34

amandus schreef:Steeds unieker die Cockster Rockster Gayman Cayman .... :mrgreen:

Hallo Marc,

Kom je eindelijk uit de kast :cheers: Had het al verwacht, er gingen al geruchten de ronde over jouw geaardheid in Porsche wereld.
Je bent niet alleen , je bent in select gezelschap. :mrgreen: :mrgreen:

27 maart 2010 18:54

:popcorn:

27 maart 2010 19:12

Hier bloeidt iets moois op :res: :popcorn:

27 maart 2010 19:21

Lupo schreef:
amandus schreef:Steeds unieker die Cockster Rockster Gayman Cayman .... :mrgreen:

Hallo Marc,

Kom je eindelijk uit de kast :cheers: Had het al verwacht, er gingen al geruchten de ronde over jouw geaardheid in Porsche wereld.

Kwam Gordon ook al tegen in een Panamera :wink:

27 maart 2010 21:11

Lupo schreef:

Hallo Marc,

Schat , je scheert toch wel je aars mag ik hopen :ass:

XX

27 maart 2010 21:14

harsen is toch de mode :?

27 maart 2010 21:19

Harsen is zo Vintage .....zoiets als luchtgekoeld :mrgreen:

27 maart 2010 21:34

Richard schreef:harsen is toch de mode :?

Nee joh.

Afbeelding

27 maart 2010 23:07

de beste bleach is en blijft nog altijd een stoma :shock: :mrgreen: :wink:

27 maart 2010 23:45

amandus schreef:
Lupo schreef:

Hallo Marc,

Schat , je scheert toch wel je aars mag ik hopen :ass:

XX

Zo nu en dan ff de Black en Decker er door trekken want harsen is zooooo passeeee :ass:

28 maart 2010 4:13

In Zwolle worden er nekken gedraait, In A'dam minder maar ook wel. Een Porsche blijft bijzonder. 97% kan hem niet betalen. De gemiddelde aanschafprijs van een auto door een gemiddelde autokoper in Nederland is 5000,- Euro..........
Plaats een reactie