Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 sep 2009 14:38
Niet oordelen voordat je weet waar je over praat...

Created from forged billets with custom-spun wheel halves, our 3-piece wheel faithfully replicates the original, while taking advantage of modern wheel technology and materials. Our wheels are blind fastened, retaining the clean classic look of the originals.
Prijzen vallen dus wel mee.
01 sep 2009 21:32
Mee eens.
Maar het gros (

) kijkt alleen naar de prijs, wil niet verder lezen en/of die info zegt helemaal niets.
01 sep 2009 21:42
Paul II schreef:Stimpy911 schreef:Waarom moeten de caps er af als je de wielen laat balanceren?
De as van de balanceermachine, door het wiel, etc...

(Balanceren aan de wagen: niet aan beginnen, niet nodig als e.e.a. goed wordt gedaan, gecontroleerd

).
Met de as van de balanceermachine kun je meteen de dop uit de velg tikken.
02 sep 2009 10:35
Maarten schreef:En je mag er alleen maar mee rallycrossen (FOR OFF-ROAD USE ONLY)

Yanks...

Eerste post hier op het forum, wil meteen even duidelijk maken dat dat een disclaimer is dat verplicht is een bepaalde landen(sommige staten in de VS) omdat het aftermarketspul is. Dus niet alleen voor rallycrossen
Zodra de productie op gang is gekomen kan je ook alle Zuffenhaus velgen in Europa bestellen op hun Europese afdeling zuffenhaus.eu...
gr
Daan
30 maart 2010 17:52
beste mensen, eff topic nieuw leven in blazen....
Als men de fuchs wil opfrissen... spuiten en polieren...
Kan je die dan uit elkaar halen? hart ==> rand? voor eventueel te poederlakken?
30 maart 2010 18:54
Nee
Originele Fuchs moet je (laten) polijsten en eloxeren/anodiseren
Harten en binnenzijde worden MI gewoon gespoten
30 maart 2010 19:59
DaanS schreef:Maarten schreef:En je mag er alleen maar mee rallycrossen (FOR OFF-ROAD USE ONLY)

Yanks...

dat dat een disclaimer is dat verplicht is een bepaalde landen(sommige staten in de VS) omdat het aftermarketspul is. Dus niet alleen voor rallycrossen
Vandaar ook
30 maart 2010 20:16
Dan worden ze zo (zie mijn topicje), ze zijn net terug....

Check de nummers en logo's achter, en de gaatjes in de daafdop.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=14756&start=150
31 maart 2010 18:34
axe schreef:Als men de fuchs wil opfrissen... spuiten en polieren...
Kan je die dan uit elkaar halen? hart ==> rand? voor eventueel te poederlakken?
Kijk even op
http://www.felgen-service.de/ Is een authoriteit op het restaureren van fuchs velgen. (ook waar Ghostrider naar refereerde) Belangrijk is dat zei de velgen ook weer opnieuw anodiseren. wordt niet heel vaak gedaan en is het behoud van je velgen.
01 apr 2010 11:49
Zoals al aangegeven zijn de randen geanodiseerd; dit is een chemisch proces.
Kun je laten herstellen in originele staat.
Vaak worden lelijke velgen opgeknapt door ze te polijsten; ik vind dat persoonlijk niet mooi; te bling bling. Ik zou die randen dan nog liever laten spuiten in zilvergrijs met een tikje okergeel of bruin er in om de originele kleur te benaderen. Hart inderdaad zwart, volgens mij halfglans.
Het valt me op dat er vaker 16" Fuchs setjes op marktplaats staan tegenwoordig.
6j voor en 8J achter vind ik t mooist staan onder een 3.2. Overigens staat de veel makkelijker te vinden 7J op de achteras ook prima. Met een 12mm spacertje er tussen staat hij net zo breed als de 8J.
Dus als je een goede 3.2 vind met foute wielen, centen reserveren en op het juiste moment Fuchsen scoren ...
01 apr 2010 20:10
bedankt voor de tips!
Over anodiseren vind je wel niet zoveel op het net... ik woon in België en dat adresje in Duitsland is wel beetje ver voor mij.
Zijn er nog andere adresjes?
01 apr 2010 20:20
In het begin was ik erg gericht op 16" Fuchsen... Zelfs dat ik het jammer vond dat de mijne maar 15" heeft. Inmiddels ben ik 180 graden gedraaid. 15" oogt erg vet!
(heb voor 7J en achter 8J) Daarnaast komen de 15" origineel redelijk vaak op MP langs.
HIER bijvoorbeeld
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.