04 apr 2010 22:20
05 apr 2010 9:51
05 apr 2010 20:11
06 apr 2010 16:58
06 apr 2010 17:14
ludo schreef:Het blijkt wel een kwaaltje te zijn van de 993, dat de kont je voorbij wilt komen in een lange bocht met wat hobbels ..
06 apr 2010 17:16
06 apr 2010 17:18
06 apr 2010 17:19
06 apr 2010 17:21
06 apr 2010 17:23
ludo schreef:ik heb een verlaagd onderstel. Zou voldoende moeten wezen?
06 apr 2010 18:03
06 apr 2010 18:08
06 apr 2010 21:05
ludo schreef:Specialist gebeld en hij zei dat ze ong. 120K meekunnen en opteerde dan voor Bilstein B19. ongeveer € 1600.
07 mei 2010 0:27
ludo schreef:Ok mannen allebei goed.
Zou mijn volgende vraag zijn wat dan goede of de beste schokbrekers zijn..?
07 mei 2010 10:14
07 mei 2010 11:58
09 mei 2010 18:20
sanendave schreef:....... Wat een verschil. Wegligging is enorm verbeterd, veel rustiger, bumpsteer is significant afgenomen, etc. Nog niet "gesport".....
10 mei 2010 12:54
En welk type heb je van Bilstein? Of is er maar 1 type?
Wacht even met sporten tot de wagen weer goed is uitgelijnd. ' Alles' zal bij montage namelijk weer los zijn geweest.
10 mei 2010 13:09
10 mei 2010 15:03
ludo schreef:Hij deint dan wat ná hobbels en ik voel wat onderstuur. Dit alles bij zeer normale snelheid. Ik denk dan aan schokdempers vervangen?
ludo schreef:Het blijkt wel een kwaaltje te zijn van de 993, dat de kont je voorbij wilt komen in een lange bocht met wat hobbels.,
Zelftest werkt ook niet, kont is nl bjna niet naar beneden te drukken alleen en ook niet omhoog te trekken.
Even een andere geoefende rijder zoeken die misschien wel zegt: Eureka!! ( ze zijn niet versleten)
11 mei 2010 18:39
21 mei 2010 11:23
21 mei 2010 12:49