06 apr 2010 10:15
06 apr 2010 11:26
07 apr 2010 16:31
07 apr 2010 18:35
07 apr 2010 18:43
07 apr 2010 20:34
klopt een blauwe. Waarom krijg je die niet op kenteken? Je kan hem toch in de UK op kenteken zetten en dan importeren? Moet volgens de EU regelgeving toch mogelijk zijn? Zo zet Spyker volgens mij nog steeds al haar auto's in nl op kenteken, omdat je in de UK nog wel aan een stuk-type keuring kunt voldoenWM550spyder schreef:Bij Stolze staat er ook gewoon een te koop maar wat je ook doet het probleem blijft het kenteken.
08 apr 2010 16:05
08 apr 2010 16:17
Jeroen914 schreef:Maar eerst "effe" de 914 afbouwen
08 apr 2010 16:35
08 apr 2010 19:31
09 apr 2010 10:08
09 apr 2010 10:45
En met een 4 cilinder achter de as?Jeroen914 schreef:Een 356 outlaw met luchtgekoelde 6 cilinder middenmotor en fatsoenlijke wielophanging
Paar jaar geleden een 908 live gezien. Erg imposant. 10 van gemaakt ofzo toch? Wagen was een godsvermogen waard, dat weet ik welJeroen914 schreef:Ultiem: een 907, 908 of 910 (minder bekend dan de 917, maar wel veel mooier)
09 apr 2010 23:52
paSCal schreef:En met een 4 cilinder achter de as?Jeroen914 schreef:Een 356 outlaw met luchtgekoelde 6 cilinder middenmotor en fatsoenlijke wielophanging![]()
Jeroen914 schreef:Paar jaar geleden een 908 live gezien. Erg imposant. 10 van gemaakt ofzo toch? Wagen was een godsvermogen waard, dat weet ik wel