Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche vs Astra GSI

12 apr 2010 16:43

Gamma?

12 apr 2010 17:34

Dat was inderdaad een rode 500E.

12 apr 2010 17:41

Ik smul van dit topic. Oude brommer tijden terug, wilde ook altijd wedstrijdje gassen bij het stoplicht met mijn Honda MTX :)

Nu nog beter de Porsche beheersen (met optrekken om het maximale eruit te halen) en ik wil ook zo'n Astratje zoek rijden :cheers: Ik heb zelf ook ooit een Astra OPC gehad (zat geloof ik 180pks in (bj 1999).

12 apr 2010 19:40

Tsja het feit dat een auto geen snelle bolide gaat worden van wat plastic en het motortje opvoeren snappen die mannen nog niet echt. :mrgreen:

12 apr 2010 20:04

Franz schreef:Dat was inderdaad een rode 500E.

en toen was ie grijs, en toen weer rood, en toen weer grijs ;)

ontopic:
dat is het domme ervan; wel veel pks (al dan niet voor 5-10 seconden met NOS) maar stoppen ho maar dus als het fout gaat kan jij remmen en zit het petje daarna op jou hoofd..... :bang:

12 apr 2010 21:53

Oké, ik herinnerde eigenlijk alleen een rode.

Afbeelding

12 apr 2010 22:00

caelin schreef:ontopic:
dat is het domme ervan; wel veel pks (al dan niet voor 5-10 seconden met NOS) maar stoppen ho maar dus als het fout gaat kan jij remmen en zit het petje daarna op jou hoofd..... :bang:

Het kan ook leuk fout gaan:

Vandaag gooide een petje naast me z'n portie NOS er zo ongenuanceerd in ('pssssscccchoeeeeeeiiiiiiissssssssssss'), dat 1 seconde later hij met een rokende motor langs de kant stond. Ik heb me echt bescheurd van het lachen. :D

12 apr 2010 22:17

Er zijn maar weinig mensen die met NOS rondrijden hoor. Het lijkt er meer op dat er een slang losgeschoten is.

12 apr 2010 22:27

desalniettemin een leuke anekdote haha :thumleft:

12 apr 2010 22:29

Franz schreef:Oké, ik herinnerde eigenlijk alleen een rode.

Die afzichtelijke spoiler achterop heb ik dan weer niet.

Sowieso... grote spoilers achterop... :roll:

:wink:

12 apr 2010 22:32

Ik vind het in ieder geval een indrukwekkende auto. Ik weet er nog eentje te staan alleen zit ik te wachten totdat de eigenaar 'm eindelijk wil gaan verkopen. Heb nog wat ruimte in mijn garage namelijk. :mrgreen:

12 apr 2010 22:50

Die rode spuiten ze om naar 'n grijze in een vrachtauto iedere keer na een bank kraak (ok ok ik moest effe diep graven in mn geheugen). En daarna weer rood voor de volgende kraak...zo iets was het verhaal geloof ik.

maargoed, sorry voor de derail ipv film herinneringen ga ik wel even memory spelen om te oefenen dat geheugen van mij is zo lek als 'n mandje :(

12 apr 2010 22:52

Franz schreef:Ik vind het in ieder geval een indrukwekkende auto.

Dat is het ook. :wink:

13 apr 2010 13:16

Ja ja!!!

http://www.autoweek.nl/autonieuws/14001/Opel-Astra-GSi-voor-wie-OPC-te-heftig-vindt

13 apr 2010 14:06

Die vind ik ook nog wel gaaf!

13 apr 2010 14:39

De echte petjesauto wordt de Seat Leon Cupra. Er rijden er al rond met dik 350pk dmv Milltek-uitlaat en JD chipkuurtje.

13 apr 2010 14:40

Ach, ieder zijn meuk zullen we maar zeggen...

13 apr 2010 14:45

Probeer dit maar eens bij te houden op het circuit....

Afbeelding

13 apr 2010 15:57

Franz schreef:De echte petjesauto wordt de Seat Leon Cupra. Er rijden er al rond met dik 350pk dmv Milltek-uitlaat en JD chipkuurtje.

Die leon II TFSI'tjes schijnen na een JD kuurtje incl de traction controller van JD serieus snelle auto's te worden, ja ook in de bochten na wat onderstelaanpassingen...

13 apr 2010 17:01

En gele Ibizaatjes bij stoplichten niet te vergeten Robert. :mrgreen:

@Gert. Die supercopa's zijn inderdaad zeer snel op een circuit.

13 apr 2010 17:05

En ik vind ze bovendien best goed aan te zien. Evenals de Sirocco overigens.

13 apr 2010 17:25

Krijg jij deze van mij kado: :mrgreen:

Afbeelding

13 apr 2010 17:36

Ik ben alleen niet zo kapot van de achterkant van zo'n Scirocco. De nieuwe Golf heeft ook een wat minder geslaagde achterkant. Die achterkantentekenaar bij VAG moeten ze maar snel ontslaan. :)

13 apr 2010 18:45

Devils son schreef:
Franz schreef:Ik vind het in ieder geval een indrukwekkende auto.

Dat is het ook. :wink:

Maar het blijft een veredelde taxi!! :ass: Desalnietemin wil ik hem best hebben hoor.... 8)

13 apr 2010 18:47

Jaco schreef:
Maar het blijft een veredelde taxi!!

Dat zit eigenlijk al besloten in "übertaxi"...
Plaats een reactie