Heren,
Heb de afgleopen 6 dagen de betalingen niet bijgewerkt omdat we erg druk zijn geweest de auto klaar te maken voor het nieuwe raceseizoen, wat afgelopen Zaterdag begonnen is. In de opwarmronde van race 1 vond mijn aandrijfas het niet nodig nog langer dienst te doen ( we hadden wel een reserve bij ons ) en in ronde 5 van de 2e race vond de 5e versnelling het nodig om een spoedafspraak met de tandarts te eisen ; vandaag bleek dat hij inderdaad flink wat tandjes verloren was. Dus een gelukkige start van het seizoen was / is het niet. Hij zit inmiddels al weer in elkaar met een vers setje 5e tandwielen ; morgen afbouwen en dan is ie klaar voor de 30e.
JMS, mijn non-profit incassobureau ( waar vind je die nog, these days ?

) Dank en je hebt gelijk ; al dat financiële geëmmer is de achilleshiel van het organiseren van zo'n dag. Aan het einde van de 30e April moet ik 13.000 Euro aftikken en hoewel ik daar niet wakker van lig is het toch altijd weer prettig als iedereen normaal aan z'n verplichtingen voldoet en ik m'n tijd aan plezieriger dingen kan besteden dan mensen achter hun vodden aanzitten !
Ik heb nu een kleine 11.000 Euro ontvangen en ruim 4.000 Euro als voorschot betaald dus nog 7 op de bank ; 't is nog niet genoeg om het kostendekkend te maken. Saillant detail is wel dat de Peugeot club, op een enkeling na, allemaal keurig op tijd betaald hebben ...
Dus wie de schoen past, trekke zijn pinpas en start z'n internetbankieren !We gaan er een leuke, leerzame, gezellige dag van maken ! ! !
Groet, Frank
Laatst bijgewerkt door
Dimma op 14 apr 2010 10:10, in totaal 1 keer bewerkt.