09 maart 2005 17:48
09 maart 2005 18:03
09 maart 2005 19:21
Erick schreef:geef ik een leuk porsche presentje.
09 maart 2005 21:30
Erick schreef:Misschien is het leuk om er een soort van fotowedstrijd voor dit Forum aan te koppelen.
Wie de mooiste foto maakt (moet overigens wel geplaatst mogen worden in het clubblad) geef ik een leuk porsche presentje.
Bijv. de bekende porsche remschijf sleutelhanger.
Lijkt jullie dit wat????
Erik
09 maart 2005 21:59
John4S schreef:Erick schreef:Misschien is het leuk om er een soort van fotowedstrijd voor dit Forum aan te koppelen.
Wie de mooiste foto maakt (moet overigens wel geplaatst mogen worden in het clubblad) geef ik een leuk porsche presentje.
Lijkt jullie dit wat????
Aha, nu Bo de forumfotograaf (de kleine van Sjonnie) er niet is, maak ik denk is ook een kans op een prijs.
09 maart 2005 22:19
09 maart 2005 22:27
09 maart 2005 22:30
Wisten jullie trouwens dat Berry en Marjon ontzettend goed kunnen fotograferen.... (ik zal NIET gaan kijken welke naam er bij zal staan!!!)
09 maart 2005 22:32
09 maart 2005 22:51
Erick schreef:Misschien is het leuk om er een soort van fotowedstrijd voor dit Forum aan te koppelen.
Lijkt jullie dit wat????
Erik
09 maart 2005 23:32
09 maart 2005 23:48
horn schreef: Ik zie de link met het PF overigens ook niet zo goed.
horn schreef:Kunnen we volgende keer ook de foto's van een PF rit op het forum van het NPC plaatsen?Zouden jullie toch ook vreemd vinden?
10 maart 2005 0:04
Rob-964 schreef:Die combi mag/kan dus wel, maar er over posten wordt lastig?![]()
Rob-964 schreef:horn schreef:Kunnen we volgende keer ook de foto's van een PF rit op het forum van het NPC plaatsen?Zouden jullie toch ook vreemd vinden?
Nee, dat denk ik inderdaad niet en ja, dat zou een beetje vreemd zijn!
10 maart 2005 0:31
horn schreef:En dat begrijp ik dus niet. Het bulletinboard van het NPC is vooralsnog toch ook een openbaar forum? En er zijn toch ook een hoop NPC leden die met een PF rit meerijden? Ik zou juist als NPC dergelijke dingen toejuichen om verkeer op het NPC forum te genereren. Dat forum is nl. helaas op sterven na dood en dat zou zonde zijn. En dat meen ik oprecht. Sinds het oude BB is verdwenen is er van het NPC forum niets meer over.
10 maart 2005 0:44
Rob-964 schreef:Met de rest ben ik het inhoudelijk op zich wel met je eens, maar ik denk dat er niet veel te veranderen valt, omdat het NPC-forum tegenwoordig volledig dient te voldoen aan de wensen en eisen (o.a. layout) van Porsche AG.
10 maart 2005 8:02
10 maart 2005 8:41
Erick schreef:Het leek me gewoon leuk om iets voor de Forum leden te doen.
Bijna iedereen reageert postitief, het is dan jammer dat er toch steeds weer iemand is die wederom een leuk idee, een totaal andere wending weet te geven.....
Erik
10 maart 2005 8:47
Erick schreef:Bijna iedereen reageert postitief...
Sjonnie schreef:Ik vind dat een goed idee ... Maar waarom alleen voor forummers?
John schreef:Aha, nu Bo de forumfotograaf (de kleine van Sjonnie) er niet is, maak ik denk is ook een kans op een prijs.
PaSCal, die het scherp ziet, schreef:Hmmm, vragen jullie het dit keer dan wel? (sorry)
Leuk idee Erick ... Enne, schrijf deze "contest" uit op het NPC-forum, komen daar ook mensen
10 maart 2005 9:39
10 maart 2005 10:36
10 maart 2005 11:02
John4S schreef:. als Porsche AG wil, dan zijn we hier "Jan met de korte achternaam".
En verhuist iedereen massaal naar een officieel forum.
10 maart 2005 11:24
John4S schreef:Dus doen we dat, ipv "de zwarte piet" toeschuiven.
10 maart 2005 12:51
Jurgen schreef:Porsche zou wel gek zijn ; dit forum draagt nogal bij aan het enthousiast blijven van behoorlijk wat mensen over Porsche en P-gerelateerde zakenNatuurlijk, je gaat er geen P door kopen, maar het "leeft". Denk dat dit forum doet, wat met het off. forum beoogd was. Porsche AG mag (anoniem) wel eens op de donatie-button van Shark drukken
![]()
10 maart 2005 13:07
EriC4C in een ander topic schreef:Erick schreef:Ik vind dit forum een fantastische site, maar denk eens verder dan eenrichtingsverkeer![]()
horn schreef:Rob-964 schreef:horn schreef:Kunnen we volgende keer ook de foto's van een PF rit op het forum van het NPC plaatsen?Zouden jullie toch ook vreemd vinden?
Nee, dat denk ik inderdaad niet en ja, dat zou een beetje vreemd zijn!
En dat begrijp ik dus niet.
Rob-964 schreef:Met de rest ben ik het inhoudelijk op zich wel met je eens, maar ik denk dat er niet veel te veranderen valt, omdat het NPC-forum tegenwoordig volledig dient te voldoen aan de wensen en eisen (o.a. layout) van Porsche AG.
Dat kan je wel merken, want zelfs de PF-eikel gedraagt zich daar![]()
10 maart 2005 18:51
Sjonnie schreef:John4S schreef:Dus doen we dat, ipv "de zwarte piet" toeschuiven.
Helemaal eens.
Er begon hier een pesterig reukje te hangen en dat is helemaal niet nodig.