Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 4

19 apr 2010 8:28

'k Wil m'n lief voor haar verjaardag een mooi cadeau geven en dacht natuurlijk aan een horloge :twisted:

Gisteren met haar even wat rondgesurft en haar voorkeur ging uit naar een Tag Aquaracer (met steentjes erin natuurlijk).

Afbeelding

Nu maar even op zoek naar een leuke deal. Enne, als jullie nog leuke alternatieven weten, ik hou me aanbevolen.

19 apr 2010 8:46

De smaak van je liefje weegt hopelijk 100x zwaarder dan onze meningen!

19 apr 2010 9:17

mmm. moderne tag met steentjes. kwarts zeker ook?

19 apr 2010 9:27

Ja, quartz :evil:

Ben weinig mooie klokkies met echte uurwerken tegengekomen in onze zoektocht (die zij dan ook nog leuk vond natuurlijk).

En natuurlijk telt haar mening zwaarder dan jullie mening, maar als er iets heel moois tevoorschijn komt wil ik dat wel even laten zien aan haar... sowieso moet ze maar mee gaan als we 'm echt gaan halen. Toch even kijken of alleen het plaatje mooi is of dat het ook om de pols mooi staat.

@Wolf - ja, modern + steentjes + quartz -> maar ik maak het goed door zelf door te sparen voor een vintage :mrgreen:

19 apr 2010 9:33

wat kost zo'n tag?

19 apr 2010 10:09

Die met steentjes op de wijzerplaat, maar dan met een 'kale' lunet kost tegen de 1500. Wat de uitvoering met steentjes op de lunet kost weet ik nog niet.

19 apr 2010 10:13

zoek een mooie 34 of 36 mm date/datejust. vintage goed te doen voor dat geld. en een blijvertje. maar ja als het nieuw moet zijn...

19 apr 2010 10:23

Datejust vind ze niet mooi. En ik wil wel vintage, maar zij niet.

19 apr 2010 10:45

stukje opvoeding.

Afbeelding

19 apr 2010 10:50

Opvoeden over de datejust (die ik zelf ook niet mooi vind :twisted:) of over vintage-klokkies :mrgreen:

De TAG vind ik zelf ook wel heel mooi.

19 apr 2010 11:16

dat is geen datejust 8)
tja zo'n tag, ik kan er niet bij. 1,5K voor staal/kwarts. zero restwaarde. koop dan een leuke swatch.
maar wie betaalt etc etc

19 apr 2010 11:51

Ik zag dat dat geen datejust was. Nieuwe datejust vind ik er trouwens wel leuk uitzien (de damesuitvoering met die sterren) maar die vintage modellen vind ik niet speciaal.

Ach, voorlopig is ze nog niet jarig, dus ik kan nog even op zoeken naar een ander mooi horloge. De nieuwe Hamilton trainmaster-serie heeft een 38 mm uitvoering die er (in mijn ogen dan) vrouwelijk uitziet. Met een automatisch uurwerk, maar ja, die komt pas tegen de herfst uit. (prijs)technisch een betere keus.

19 apr 2010 16:22

Ik wil een Patek Philippe Calatrava kopen, dit model

Afbeelding

Heeft iemand tips voor goede aankoopaddressen, goede korting of anderszins? Ik wil alleen nieuw, geen tweedehands.
Laatst bijgewerkt door erwin996 op 19 apr 2010 18:50, in totaal 1 keer bewerkt.

19 apr 2010 17:22

http://www.chrono24.com/nl/search/index ... ERIAL_ID=3

http://www.chrono24.com/nl/search/index ... esults=122

Afbeelding

€9420

Afbeelding

Nieuw: €8500

19 apr 2010 17:32

heb totmbo recentelijk een 1937 Heuer Lady Chrono kado gedaan. Als een kind zo blij... :lol:

beetje zoiets maar dan 15 jaar ouder...

Afbeelding

19 apr 2010 17:57

@RS-R, ik vrees dat ik niet via internet een aankoop van een horloge voor 10.000 euro doe. Ik koop liever bij een gerenommeerde juwelier ergens in NL, D of CH.

19 apr 2010 18:16

Ik zou precisionwatches in 020 ZO eens bellen!

19 apr 2010 20:25

Voor de TAG Heuer zou je kunnen kijken bij Strego Haarlem, gaat stoppen met TAG Heuer en ruimt nu alles op.

Voor een officiële POS in NL van P.P. .... er zijn er maar een stuk of 4 in NL.
Martens Maastricht
Steltman Den Haag
S/C Rotterdam
S/C Utrecht

nog meer ??

19 apr 2010 21:47

http://www.polshorloges.net/polshorloge ... va1029.php

19 apr 2010 22:00

Hij wil een nieuwe!

19 apr 2010 22:02

Maarten schreef:Hij wil een nieuwe!

www.google.nl
waarom dat hier vragen?

20 apr 2010 7:40

Omdat hier misschien een goed adresje bij iemand bekend is. Google heeft veel info maar weet zelf niet veel natuurlijk :wink:

20 apr 2010 9:40

Traveller69 schreef:Omdat hier misschien een goed adresje bij iemand bekend is

Inderdaad, misschien een adresje waar iemand bijzonder goede ervaringen heeft met de service, of met de korting die je krijgt (zonder inruil ;)), of misschien weet iemand net toevallig dat een bepaald adresje Patek's in de uitverkoop heeft. Dat soort informatie vind je wat gerichter in een kring van horlogekenners dan op google. Je zou anders alles wel op google kunnen opzoeken..

20 apr 2010 11:50

Korting vragen bij een Patek is not done. :mrgreen:

Vooruit dan, als je belooft niet zo te treuzelen als met die Porsche heb ik nog wel een goed en betrouwbaar adres voor je.

20 apr 2010 12:52

haha, zoals Clarkson al eens sprak bij een testrit in een Bentley: als je wilt weten hoe duur ie is, dan kun je 'm niet betalen :mrgreen:
Gesloten onderwerp