23 apr 2010 21:08
23 apr 2010 21:22
23 apr 2010 22:35
23 apr 2010 22:45
23 apr 2010 23:35
23 apr 2010 23:44
23 apr 2010 23:48
24 apr 2010 7:17
24 apr 2010 7:21
24 apr 2010 7:25
24 apr 2010 10:35
24 apr 2010 19:56
24 apr 2010 23:46
25 apr 2010 8:23
25 apr 2010 9:43
25 apr 2010 9:46
Anton schreef:Verwarrend. Is het PS of PS2?
Michelin zelf heeft het over de Pilot Sport "2", dus tussen aanhalingstekens, en die 2 staat niet op de band. ...
25 apr 2010 10:14
25 apr 2010 15:54
25 apr 2010 16:19
25 apr 2010 16:35
25 apr 2010 21:35
25 apr 2010 21:39
Stimpy911 schreef:Een certificering die de banden pas krijgen als de banden aan de eisen van Porsche voldoen.
25 apr 2010 22:08
It is also important to know that while Porsche N-specification tires have been fine tuned to meet the specific performance needs of Porsche vehicles, the tire manufacturers may also build other tires featuring the same name, size and speed rating as the N-specification tires for non-Porsche applications. These tires may not be branded with the Porsche N-specification because they do not share the same internal construction and/or tread compound ingredients as the N-specification tires. Using tires that are not N-specific is not recommended and mixing them with other N-specification tires is not permissible.
25 apr 2010 22:48
Stimpy911 schreef:De N-variant zou daadwerkelijk andere wangdikte hebben dan de andere banden in dezelfde lijn.
Hoewel sommigen volhouden dat het marketingstrategie is en wie ben ik om te oordelen wie gelijk heeft?
Maar als PAG het adviseert en het kost maar een beetje meer, waarom risico nemen?
En is het niet zo dat als je een ongeluk krijgt het verwijtbaar is dat je niet de goede banden hebt? Of gaat dat erg ver? Jij als jurist (toch?) kan dat beter beoordelen.
It is also important to know that while Porsche N-specification tires have been fine tuned to meet the specific performance needs of Porsche vehicles,