En meerdere keren per week is wel wat anders als enkele keren per jaar. En de dealers verwennen de klanten toch ook vaak door de P. te wassen. Hoe denk jij ook dat dat gedaan wordt
Kleine krasjes in de lak (die je in de zon zo mooi kan zien, zeker bij lakzwart...) kan natuurlijk ook komen van wassen met de hand.
De manier om dat te voorkomen (voor zover mogelijk) is de auto eerst compleet schoonspuiten. Laat de wasstraat waar ik naar ga nu toevallig eerst handmatig de auto volledig met de hogedrukspuit reinigen en pas dan mag je de wasstraat in...
Oeps, had een vraag over wasstraat en de P. Antwoord is mij duidelijk ik blijf lekker wassen met de hand
De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen? Wassen ze hem daar ook met de hand? Of laten ze dat een extern bedrijf doen.
Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.
Arminius schreef:De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen?
Hangt waarschijnlijk af van de hoogte van de rekening als ze met je auto klaar zijn. Ik zou me geestelijk alvast maar gaan voorbereiden
ralf996 schreef:Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.
Nou ,ik ben aan het wachten voor een beetje schaduw ! Ga daarna mijn elfje eens grondig wassen , met hogedruk en zachte zeempje moet ik haar weer aan het glimmen brengen , wat waarschijnlijk geen probleem gaat zijn , Morgenavond ff naar Zolder en die Hollanders daar kunnen heel kritisch zijn
Ik ook hoor ! Ik heb 2 jaar een Cayman S gehad; elke week met de hand gewassen. En nu sinds kort een Carrera S; ook die gaat wekelijks met de hand gedaan worden ! Geen wasstraat aan mijn P !