Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: auto wassen

09 feb 2010 11:55

gast schreef:
Porsche en wasstraat

Het schijnt dat ze niet van suiker gemaakt zijn en gewoon tegen de wasstraat kunnen.

09 feb 2010 12:03

Uigezonderd de 997 Choco bij PCG :)

09 feb 2010 16:06

Ben wel benieuwd naar dat bewijsmateriaal.

En meerdere keren per week is wel wat anders als enkele keren per jaar.
En de dealers verwennen de klanten toch ook vaak door de P. te wassen.
Hoe denk jij ook dat dat gedaan wordt :?: 8)

09 feb 2010 16:31

Ik heb er niets aan toe te voegen, maar omdat ik toch het laatste woord wens te hebben bij deze een reactie. :twisted:

09 feb 2010 16:52

Ik vind het allebei niks, gewoon lekker in zo'n wasbox met de hogedrukspuit er overheen of kan ie daar ook niet tegen? :pale:

09 feb 2010 17:21

Kleine krasjes in de lak (die je in de zon zo mooi kan zien, zeker bij lakzwart...) kan natuurlijk ook komen van wassen met de hand.

De manier om dat te voorkomen (voor zover mogelijk) is de auto eerst compleet schoonspuiten. Laat de wasstraat waar ik naar ga nu toevallig eerst handmatig de auto volledig met de hogedrukspuit reinigen en pas dan mag je de wasstraat in...

09 feb 2010 17:25

poetsen. en erover jippie. so middle class :twisted:

09 feb 2010 19:40

gewoon oraal je jippie laten poetsen of haal ik dan alles door elkaar :shock: :mrgreen: :wink:

09 feb 2010 19:46

Begint ook met de letter P Knauffie, dus ik denk dat je niets door elkaar haalt :mrgreen:

09 feb 2010 21:52

Niet jippie maar poetsen! Goed voor de maatschappij en dan zouden wat meer mensen Porsche kunnen rijden en over poetsen ouwehoeren... :scratch:

28 apr 2010 10:42

Oeps, had een vraag over wasstraat en de P. Antwoord is mij duidelijk ik blijf lekker wassen met de hand :)

De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen? Wassen ze hem daar ook met de hand? Of laten ze dat een extern bedrijf doen.

28 apr 2010 10:51

Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.

28 apr 2010 11:01

Bij PCG gaat ook alles met de hand, maar of ze dat ook bij PON doen is mij niet bekend...

28 apr 2010 11:19

Arminius schreef:De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen?

Hangt waarschijnlijk af van de hoogte van de rekening als ze met je auto klaar zijn. Ik zou me geestelijk alvast maar gaan voorbereiden :mrgreen:

28 apr 2010 14:52

De P natuurlijk gewoon met de hand maar om de DD's toonbaar te houden ben ik blij dat er eindelijk een wasstraat op ons dorp zit.

Het wassen van de P geeft me bijna net zo veel plezier als het rijden,
het wassen van DD heb ik echter net zo'n hekel aan als file rijden.......

28 apr 2010 15:04

ralf996 schreef:Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.

Dat kan veel goedkoper en sneller :mrgreen:

28 apr 2010 15:08

Nou ,ik ben aan het wachten voor een beetje schaduw !
Ga daarna mijn elfje eens grondig wassen , met hogedruk en zachte zeempje moet ik haar weer aan het glimmen brengen , wat waarschijnlijk geen probleem gaat zijn ,
Morgenavond ff naar Zolder en die Hollanders daar kunnen heel kritisch zijn :ass: :ass: :ass: :mrgreen:

28 apr 2010 17:56

Ik laat mijn auto altijd met de hand wassen, heb er deze middag nog een foto van genomen :mrgreen:

Afbeelding

28 apr 2010 17:59

£* :twisted: :twisted: :shock: :ass: :popcorn: :flush: :flush: :finger: :cyclopsani: :eye:
POTVOLDORIE
Nou wil ik eens schaduw !!! zit tevergeefs te wachten ,
kan auto nog steeds niet wassen !!!!
Too much sunnnnnn !!! :ass: :flush: :flush: :bang: :bang: :bang:

@JM , had jij geen donkere Targa ??? :shock: :shock: :shock:

28 apr 2010 18:04

Deze is van een van mijn vriendinnnen :mrgreen:

28 apr 2010 18:20

:thumleft: Ziet er lekker uit..... uhhh ik bedoel schoon uiteraard! :mrgreen: :mrgreen:

28 apr 2010 18:37

@ JMS
Ah Ja !!
Wil jij dan mijn beste vriend worden ,
echte vrienden delen alles !! :roll: :mrgreen:

28 apr 2010 18:42

RB911 schreef:De P natuurlijk gewoon met de hand maar om de DD's toonbaar te houden ben ik blij dat er eindelijk een wasstraat op ons dorp zit.

Het wassen van de P geeft me bijna net zo veel plezier als het rijden,
het wassen van DD heb ik echter net zo'n hekel aan als file rijden.......

+1 :lol:

28 apr 2010 18:53

Ik ook hoor :cheers: ! Ik heb 2 jaar een Cayman S gehad; elke week met de hand gewassen. En nu sinds kort een Carrera S; ook die gaat wekelijks met de hand gedaan worden :thumleft: ! Geen wasstraat aan mijn P :wink: !
Plaats een reactie