Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

03 mei 2010 0:42

Neem jij nog maar een slokje van je wijnazijn. :mrgreen:

03 mei 2010 0:52

Waarom gunt heel NL, muv Adam & Zwolle, Twente het kampioenschap? Heb jij jezelf die vraag al gesteld?
Het is het verschil tussen irritante arrogantie en positieve bescheidenheid.
Diezelfde tegenstelling vind jij ook terug bij dit onderwerp en dat wordt ook hier hard afgestraft.
http://www.wolbert.nl/occasion_info.asp ... &id=999607

03 mei 2010 8:56

MS964 schreef:Hoeveel man van Twente stonden er om de scheids heen voordat onze NAC-vriend rood kreeg? Het halve elftal stond er. :idea:

Het staat mij zo niet bij (wel de reactie van Janssen die opvallend sportief was en dus geen kaart aan probeert te naaien, stond ook meteen op), maar het zou kunnen, want matennaaiers zitten bij alle ploegen. Zo'n De Zweeuw is wel een zeldzame variant daarin, maar goed... Bij Barcelona heb je ook zo iemand.

Wat mij betreft gaat het dan ook vooral om hetgeen zich buiten de wedstrijd af speelt. Dat verongelijkte toontje van Jol gisteren was weer een goed voorbeeld.

03 mei 2010 10:27

Wat ze in Adam ook niet door hebben is het verschil tussen een handsbal en met 2 gestrekte benen hard er in gaan. :ass:

03 mei 2010 10:43

Prachtig :mrgreen: kunnen jullie nog wel de slaap vatten s'avonds :thumleft:

Kom maar, kan nog meer commentaar bij; :popcorn:

03 mei 2010 11:02

Waar is tetetetet.... wimpie? :wink: Die hoopt vast op de beker donderdag zodat ie toch nog iets heeft om blij over te zijn

03 mei 2010 11:02

Wat hebben wij toch goed geslapen. :thumleft:

Zelden zo'n goed weekend gehad. Racen op het Circuit in Zolder, Wijnproeverij in Loenen ad vecht en tegen al die A-supporters:"Goh wat l.llig voor jullie. Dit is jullie beste seizoen van de laatste 10 jaar en weer geen prijs". EN dan een beetje zuur kijken terwijl ik mijn lach niet kan onderdrukken. :mrgreen:

03 mei 2010 11:07

dat zou je gister bij de arena hebben moeten doen :wink:
begrijp niet goed waarom het je zo aangrijpt ,twente heeft over de gehele linie beter gepresteerd ,resultaat 1 punt meer :thumleft: en daarmee terechte kampioen.Voor de rest niets meer en minder dan een spelletje.
Een betere opmerking zou zijn geweest Ajax & Twente hebben beide goed gepresteerd dit seizoen,waarbij je de opmerking kan plaatsen dat het van Twente niet zou worden verwacht en dat bij de"topclubs"resultaat altijd verwacht wordt ivm investeringen .my 2 cnts

03 mei 2010 11:25

roenkie schreef:Waar is tetetetet.... wimpie? :wink: Die hoopt vast op de beker donderdag zodat ie toch nog iets heeft om blij over te zijn

Daar is hij! Gister weer lekker gewonnen!!! Hopakee!
Nog maar 1 puntje achter op Twente...

03 mei 2010 11:26

Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor Adam. Dat zing je in eigen stadion. In ieder stadion waar afgelopen weekend gevoetbald is, werd dit gezongen.

Ik zou mij maar eens gaan afvragen Richard waarom iedereen dat gezongen heeft. :?: :idea: :arrow:

03 mei 2010 11:32

Omdat iedereen waarschijnlijk denk dat voorronde CL niets is... Verder geen idee...

03 mei 2010 11:39

barolo schreef:Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor Adam. Dat zing je in eigen stadion. In ieder stadion waar afgelopen weekend gevoetbald is, werd dit gezongen.

Ik zou mij maar eens gaan afvragen Richard waarom iedereen dat gezongen heeft. :?: :idea: :arrow:

omdat Twente het meer gegund werd na zoveel; jaar wachten
en dat helemaal niets zullen we donderdag zien :D

03 mei 2010 11:40

Richard schreef:dat zou je gister bij de arena hebben moeten doen :wink:
begrijp niet goed waarom het je zo aangrijpt ,twente heeft over de gehele linie beter gepresteerd ,resultaat 1 punt meer :thumleft: en daarmee terechte kampioen.Voor de rest niets meer en minder dan een spelletje.
Een betere opmerking zou zijn geweest Ajax & Twente hebben beide goed gepresteerd dit seizoen,waarbij je de opmerking kan plaatsen dat het van Twente niet zou worden verwacht en dat bij de"topclubs"resultaat altijd verwacht wordt ivm investeringen .my 2 cnts

+1

03 mei 2010 11:50

Wimpie77 schreef:Omdat iedereen waarschijnlijk denk dat voorronde CL niets is... Verder geen idee...

In de praktijk klopt dit idee vrij aardig overigens :wink:

03 mei 2010 11:52

Het resultaat is inderdaad vaker niets dan wel, maar het behalen is natuurlijk wel "iets"... Ofzo... :scratch:

Ach laat mij maar even... Alles doet pijn van drank, emotie en die rand van die tv die ik kopte bij de 0-1 van AJAX!

03 mei 2010 11:58

http://www.dumpert.nl/mediabase/933311/ad344d7c/maarten_stekelenburg_%28ajax%29.html

Ha ha!!! Toch even lachen...

03 mei 2010 18:36

Wimpie77 schreef:
Daar is hij! Gister weer lekker gewonnen!!! Hopakee!
Nog maar 1 puntje achter op Twente...

Volgende speelronde lopen wij gewoon in één keer 4-10 punten in op Twente! :mrgreen:

03 mei 2010 18:50

Eerst nog even dat bekertje uit Dordt noord meenemen en dan op naar het weekend! Kijken of we dan dat puntje in kunnen halen!

03 mei 2010 19:50

K moet dr toch zijn die avond... dus wil je dr een strik om? :wink:

03 mei 2010 21:31

Twente doet ons wel pijn dit jaar
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6653637/__Ajax_faalt__Jong-PSV_kampioen__.html?p=4,1

04 mei 2010 0:23

Ze meenden het ook echt toen ze zongen: helemaal niets.... :wink:

04 mei 2010 11:13

de gifbeker in Amsterdam moet nu wel leeg zijn :roll:
of wordt Suarez deze week nog verkocht :?:
eerst het 1e elftal en nu de "beloften" door FC Twente in de wielen gereden voor het kampioenschap.

Wel mooi dat de massale huldigingen zondagavond en maandagavond zonder noemenswaardige incidenten en rellen verlopen zijn.

Ook daarin is Twente een voorbeeld voor het hele land :ba: :res:

een nadeel is wel dat het bier van Grolsch bijna overal uitverkocht is :wink:

Ik heb ze gebeld dat er in de Amsterdam Arena vast nog wel voorraad staat :roll: :salut:

groet'n van René

04 mei 2010 11:19

Zeker respect voor de manieer waarop het kampioenschap wordt gevierd daar :thumleft:

Nu we het toch over respect hebben: Van den Boog mist in Nederland respect voor Ajax.... juist, het ligt aan die 8 miljoen Nederlanders en niet aan Ajax :roll:

04 mei 2010 11:29

Bij het speuren naar een volgende P, kwam ik deze site tegen???

Afbeelding

04 mei 2010 11:37

Was al melding van gemaakt....Maar is hij errug leuk. Voorlopig geen klandizie uit Adam.
Die van den Boog zit helemaal op zijn plek bij Ajax. Die man weet echt niets van voetbal.
Ik vond het commentaar van Frits Barend gisteren bij PauwenWitteman wel aardig.
http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... &tx_ttnews[tt_news]=16855&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=eff9ed656e
Gesloten onderwerp