12 maart 2005 12:23
9.11 schreef:Mooi ding, die 968CS!
12 maart 2005 12:23
12 maart 2005 12:31
RS-R schreef::lol:![]()
![]()
Maar van Jaguar naar een Porsche, hoe zit dat dan?
12 maart 2005 12:32
Butzi schreef:RS-R schreef::lol:![]()
![]()
Maar van Jaguar naar een Porsche, hoe zit dat dan?
Ehhhh.......,tja![]()
Misschien toch de penopauze?![]()
![]()
12 maart 2005 12:35
12 maart 2005 12:37
12 maart 2005 12:38
ome piet schreef:Butzi schreef:RS-R schreef::lol:![]()
![]()
Maar van Jaguar naar een Porsche, hoe zit dat dan?
Ehhhh.......,tja![]()
Misschien toch de penopauze?![]()
![]()
Join the club
12 maart 2005 12:39
12 maart 2005 12:42
12 maart 2005 12:45
RS-R schreef:Duidelijk.
993 kopen.
12 maart 2005 12:47
12 maart 2005 12:54
RS-R schreef:ome piet schreef:Butzi schreef:RS-R schreef::lol:![]()
![]()
Maar van Jaguar naar een Porsche, hoe zit dat dan?
Ehhhh.......,tja![]()
Misschien toch de penopauze?![]()
![]()
Join the club
Explain
13 maart 2005 2:12
RS-R schreef:Oh ja.
LMM=LuchtMassaMeter.
Dacht trouwens dat die alleen bij VW/Audi kapot gingen.
13 maart 2005 10:07
13 maart 2005 10:49
RS-R schreef:
13 maart 2005 17:36
13 maart 2005 19:14
FS1 schreef:LM Meter: wat doet zo'n ding?
RS-R schreef:Je gaat de auto toch als hobby-auto gebruiken, hoeveel km's per jaar zijn dat?
Zou mij in ieder geval niet tegenhouden om voor de iets hogere kosten zo'n auto te laten staan.
Porsche rijden kost helaas een beetje, gisteren een nieuwe LMM moeten bestellen, grapje kost een kleine €600, en dat voor een stukje ijzerdraad.
13 maart 2005 20:19
13 maart 2005 21:40
HenkC2C schreef:FS1 schreef:LM Meter: wat doet zo'n ding?RS-R schreef:Je gaat de auto toch als hobby-auto gebruiken, hoeveel km's per jaar zijn dat?
Zou mij in ieder geval niet tegenhouden om voor de iets hogere kosten zo'n auto te laten staan.
Porsche rijden kost helaas een beetje, gisteren een nieuwe LMM moeten bestellen, grapje kost een kleine €600, en dat voor een stukje ijzerdraad.
![]()
13 maart 2005 21:52
FS1 schreef:LM Meter: wat doet zo'n ding?
13 maart 2005 21:57
13 maart 2005 22:03
13 maart 2005 22:26
RS-R schreef:Beetje googlen en wat P&P me vertelt heeft.
De LMM gaf steevast te hoge waarden aan, buiten plm 4-5 graden Celcius en uitleesapparaat geeft plm. 30 graden Celcius aan.
13 maart 2005 22:26
13 maart 2005 22:30
HenkC2C schreef:RS-R schreef:Beetje googlen en wat P&P me vertelt heeft.
De LMM gaf steevast te hoge waarden aan, buiten plm 4-5 graden Celcius en uitleesapparaat geeft plm. 30 graden Celcius aan.
Waren bij jou de symptomen ook een zeer onregelmatige stationairloop van de motor en een niet optimale verbranding (inhouden)?