09 mei 2010 10:21
09 mei 2010 10:33
erwin996 schreef:RetroMan schreef:Ik denk dat de andere merken ook goed werken en dat het eindresultaat veel meer afhankelijk is van de toegepaste methoden en gebruikte gereedschappen.
De toegepaste methode en gereedschappen zijn zeker belangrijk. Maar tussen verschillende merken bestaan wel degelijk kwaliteitsverschillen.
09 mei 2010 10:58
RetroMan schreef:Heren mods, daarom mijn wat zure reaktie; het gaat dus juist niet over een bepaald merk, maar op een of andere manier lijkt dat kwartje (nog) niet te vallen.
RetroMan schreef:Maar wellicht is er niet zo'n behoefte aan die info en discussieert men liever over de kwaliteit van merk A vs. merk B, dit in de regel zonder degelijke onderbouwing anders dan de eigen ervaring en onderbuikgevoel. Ook prima, maar in mijn ogen een kwalitatief wat lager staande informatie-uitwisseling.
09 mei 2010 12:22
09 mei 2010 13:55
RetroMan schreef:erwin996 schreef:RetroMan schreef:Ik denk dat de andere merken ook goed werken en dat het eindresultaat veel meer afhankelijk is van de toegepaste methoden en gebruikte gereedschappen.
De toegepaste methode en gereedschappen zijn zeker belangrijk. Maar tussen verschillende merken bestaan wel degelijk kwaliteitsverschillen.
Dat zal in algemene zin best zo zijn, maar ik zou dat dan graag onderbouwd willen zien op een andere manier dan "eigen ervaring" of "onderbuikgevoel". En die info is nauwelijks te vinden