Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
12 mei 2010 9:07
sterkte Erik.....en paracetamol, zou maar wat sterkers nemen!!! En ijszak in vriezer leggen, voor als je thuiskomt....in theedoek wikkelen en op de wang duwen...geen dikke wang dan(is mijn ervaring en die is zeer uitgebreid op dit gebied )
12 mei 2010 17:33
Da's niet zo lekker Erik, dat wordt dan zeker een apexresectie en nu een antibiotica kuur. Behandeling stelt niet zo veel voor, je wordt toch plat gespoten. Daarna ijs er op, anders loop je lang met een dikke, blauwe wang.
12 mei 2010 19:34
Dat geldt misschien voor de eerste keer, na gewenning......weet niet eens meer hoevaak, heb je niet zoveel last. En die antibiotica...ander soort vragen, heb nooit bijwerkingen van dat medicijn, andere medicijnen daarentegen heb ik alle bijwerkingen die er zouden kunnen optreden altijd wel gehad
Ik taai af, vergadering.....fijne avond en tot.....
12 mei 2010 21:42
Erick schreef:Hij mag er nog niet... De boel is teveel ontstoken. 28 juni naar het ziekenhuis...
Lijkt mij , als de boel ontstoken is , dat hij er zo snel mogenlijk uit moet. Dit zal dan zonder verdoving moeten , maar dan ben je er wel "gelijk" van af . Tot 28 juni blijven zitten met de pijn lijkt mij ook niets .
12 mei 2010 22:20
Voor alleen een ontsteking trekken ze tegenwoordig niet zo gauw en een kuurtje helpt aardig tegen die ontsteking. Nu behandelen, dan ben je inderdaad niet te verdoven(maar Leo is de kenner) en daar zit je niet op te wachten als ze je tandvlees open snijden.